Future Composer

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 01:24, 11 gru 2004
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 01:26, 11 gru 2004
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 3: Linia 3:
Inne cechy charakterystyczne: Inne cechy charakterystyczne:
- generował krótkie objętościowo pliki gotowe do użycia (z dołączoną procedurą odgrywającą) - generował krótkie objętościowo pliki gotowe do użycia (z dołączoną procedurą odgrywającą)
-- bardzo oszczędny (w porówananiu do konkurencji) czas odtwarzania procedury odgrywającej (ważne w demach np. [[Konop]] użył FC w części z wypełnianą wektorówką w demie [[Sweet Illusions]].+- bardzo oszczędny (w porówananiu do konkurencji) czas odtwarzania procedury odgrywającej (ważne w demach np. [[Konop]] użył FC w części z wypełnianą wektorówką w demie [[Sweet Illusions]]).
-Program wydany w 1991 roku przez firmę SPEKTRA (wydała także grę [[INSIDE]]).+Program wydany w 1991 roku przez firmę [[SPEKTRA]] (wydała także m.in. grę [[INSIDE]]).

Wersja z dnia 01:26, 11 gru 2004

FUTURE COMPOSER (FC) - edytor muzyczny dla Atari XL/XE, napisany przez Magnusa. Bodajże pierwszy komercyjny polski program tego typu (jeszcze przed CMC czy SOUNDTRACKEREM firmy ASF). Umożliwiał tworzenie 3-kanałowych muzyczek (kanał 1 i 2 połączone) w stylu kompozycji Adama Gilmore'a, czyli czysty, syntetyczny ;) dźwięk Pokeya.

Inne cechy charakterystyczne: - generował krótkie objętościowo pliki gotowe do użycia (z dołączoną procedurą odgrywającą) - bardzo oszczędny (w porówananiu do konkurencji) czas odtwarzania procedury odgrywającej (ważne w demach np. Konop użył FC w części z wypełnianą wektorówką w demie Sweet Illusions).

Program wydany w 1991 roku przez firmę SPEKTRA (wydała także m.in. grę INSIDE).

Personal tools