GTS-100

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 16:18, 14 cze 2017
Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład)
(Start artykułu.)
← Previous diff
Wersja z dnia 16:26, 14 cze 2017
Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład)
(Dodana informacja o GTS-100)
Next diff →
Linia 3: Linia 3:
Stacja jest nieco wyższa i niemal o połowę krótsza od oferowanych przez Atari firmowych stacji [[SF314]] i [[SF354]], wykończona jest czarną, matową farbą. Z przodu umiejscowiono licznik ścieżek oraz diody LED sygnalizujące zasilanie oraz pracę napędu. Stacja jest nieco wyższa i niemal o połowę krótsza od oferowanych przez Atari firmowych stacji [[SF314]] i [[SF354]], wykończona jest czarną, matową farbą. Z przodu umiejscowiono licznik ścieżek oraz diody LED sygnalizujące zasilanie oraz pracę napędu.
-W GTS-1000 zastosowano japoński mechanizm firmy NEC oraz autorski system "GTS Cruise Control", który - według producenta - miał być o wiele bardziej dokładny i precyzyjniejszy w pozycjonowaniu głowicy. Przewód sygnałowy, w odróżnieniu od firmowych stacji mierzył ok. półtora metra. +W GTS-100 zastosowano japoński mechanizm firmy NEC oraz autorski system "GTS Cruise Control", który - według producenta - miał być o wiele bardziej dokładny i precyzyjniejszy w pozycjonowaniu głowicy. Przewód sygnałowy, w odróżnieniu od firmowych stacji mierzył ok. półtora metra.
-Stacja kosztowała w 1988 r. 279 dolarów USA.+Stacja kosztowała w 1988 r. 279 dolarów USA. Dostępna była również nieco uboższa wersja o nazwie GTS-100X, gdzie dzięki usunięciu wyświetlacza z licznikiem ścieżek oraz diod sygnalizacyjnych można było obniżyć cenę do 239 dolarów.
[[Kategoria:Peryferia 16/32-bit]] [[Kategoria:Peryferia 16/32-bit]]

Wersja z dnia 16:26, 14 cze 2017

Dwustronna stacja dysków 3,5" pracująca w podwójnej gęstości z Atari ST produkowana przez Future Systems.

Stacja jest nieco wyższa i niemal o połowę krótsza od oferowanych przez Atari firmowych stacji SF314 i SF354, wykończona jest czarną, matową farbą. Z przodu umiejscowiono licznik ścieżek oraz diody LED sygnalizujące zasilanie oraz pracę napędu.

W GTS-100 zastosowano japoński mechanizm firmy NEC oraz autorski system "GTS Cruise Control", który - według producenta - miał być o wiele bardziej dokładny i precyzyjniejszy w pozycjonowaniu głowicy. Przewód sygnałowy, w odróżnieniu od firmowych stacji mierzył ok. półtora metra.

Stacja kosztowała w 1988 r. 279 dolarów USA. Dostępna była również nieco uboższa wersja o nazwie GTS-100X, gdzie dzięki usunięciu wyświetlacza z licznikiem ścieżek oraz diod sygnalizacyjnych można było obniżyć cenę do 239 dolarów.

Personal tools