GTS-100

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 09:02, 16 cze 2017
Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład)
(wikizacja)
← Previous diff
Aktualna wersja
Daniel Koźmiński (Dyskusja | wkład)
(Dodane zdjęcia stacji)
Linia 2: Linia 2:
Stacja jest nieco wyższa i niemal o połowę krótsza od oferowanych przez Atari firmowych stacji [[SF314]] i [[SF354]], wykończona jest czarną, matową farbą. Z przodu umiejscowiono licznik ścieżek oraz diody LED sygnalizujące zasilanie oraz pracę napędu. Stacja jest nieco wyższa i niemal o połowę krótsza od oferowanych przez Atari firmowych stacji [[SF314]] i [[SF354]], wykończona jest czarną, matową farbą. Z przodu umiejscowiono licznik ścieżek oraz diody LED sygnalizujące zasilanie oraz pracę napędu.
 +
 +<table width="" cellspacing=5>
 +<tr>
 +<td>{{ImgTh|http://atariki.krap.pl/images/7/73/GTS-100-front_mini.jpg|http://atariki.krap.pl/images/7/7d/GTS-100-front.jpg|Panel przedni|527}}</td>
 +<td>{{ImgTh|http://atariki.krap.pl/images/3/3f/GTS-100-Back_mini.jpg|http://atariki.krap.pl/images/8/84/GTS-100-Back.jpg|Widok z tyłu na złącza|501}}</td>
 +<td>{{ImgTh|http://atariki.krap.pl/images/4/4e/GTS-100-Bottom_mini.jpg|http://atariki.krap.pl/images/f/f7/GTS-100-Bottom.jpg|Spód|228}}</td>
 +</tr>
 +</table>
W GTS-100 zastosowano japoński mechanizm firmy NEC oraz autorski system "GTS Cruise Control", który - według producenta - miał być o wiele bardziej dokładny i precyzyjniejszy w pozycjonowaniu głowicy. Przewód sygnałowy, w odróżnieniu od firmowych stacji mierzył ok. półtora metra. W GTS-100 zastosowano japoński mechanizm firmy NEC oraz autorski system "GTS Cruise Control", który - według producenta - miał być o wiele bardziej dokładny i precyzyjniejszy w pozycjonowaniu głowicy. Przewód sygnałowy, w odróżnieniu od firmowych stacji mierzył ok. półtora metra.

Aktualna wersja

Dwustronna stacja dysków 3,5" pracująca w podwójnej gęstości z Atari ST produkowana przez Future Systems.

Stacja jest nieco wyższa i niemal o połowę krótsza od oferowanych przez Atari firmowych stacji SF314 i SF354, wykończona jest czarną, matową farbą. Z przodu umiejscowiono licznik ścieżek oraz diody LED sygnalizujące zasilanie oraz pracę napędu.

GTS-100-front_mini.jpg
Panel przedni
GTS-100-Back_mini.jpg
Widok z tyłu na złącza
GTS-100-Bottom_mini.jpg
Spód

W GTS-100 zastosowano japoński mechanizm firmy NEC oraz autorski system "GTS Cruise Control", który - według producenta - miał być o wiele bardziej dokładny i precyzyjniejszy w pozycjonowaniu głowicy. Przewód sygnałowy, w odróżnieniu od firmowych stacji mierzył ok. półtora metra.

Stacja kosztowała w 1988 r. 279 dolarów USA. Dostępna była również nieco uboższa wersja o nazwie GTS-100X, gdzie dzięki usunięciu wyświetlacza z licznikiem ścieżek oraz diod sygnalizacyjnych można było obniżyć cenę do 239 dolarów.

Personal tools