Hans Kloss

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 19:31, 7 maj 2007
Krótki (Dyskusja | wkład)
(Technikalia - po części jest motyw z filmu)
← Previous diff
Wersja z dnia 23:00, 26 lis 2007
Krótki (Dyskusja | wkład)
(info o autorach, bugi, linki)
Next diff →
Linia 8: Linia 8:
== Technikalia == == Technikalia ==
-Gra została wydana w 1992 roku przez [[L.K. Avalon]] i od razu stała się wielkim sukcesem w Polsce. Cechuje się (podobnie jak większość ówczesnych produkcji Avalonu) całkiem niezłą oprawą graficzną i wpadającą w ucho muzyką, będącą po części aranżacją motywu przewodniego z serialu. Autorem jest [[Dariusz Żołna|Dariusz "De Jet" Żołna]] i był to jego debiut w pisaniu gier.+Gra została wydana w 1992 roku przez [[L.K. Avalon]] (nr serii AC/AD 00992) i od razu stała się wielkim sukcesem w Polsce. Cechuje się (podobnie jak większość ówczesnych produkcji Avalonu) całkiem niezłą oprawą graficzną i wpadającą w ucho muzyką, będącą po części aranżacją motywu przewodniego z serialu.
-Wpisanie na ekranie tytułowym hasła "HEAVY METAL" włącza nieśmiertelność.+Autorem jest [[Dariusz Żołna|Dariusz "De Jet" Żołna]] i była to jego pierwsza wydana komercyjnie gra (wcześniej jego małe dzieła publikowane były w [[Tajemnice Atari|Tajemnicach Atari]]). Grę pisał przez pół roku, dysponując jedynie magnetofonem i, od czasu do czasu, stacją dysków w lokalnym Osiedlowym Domu Kultury.
-== Linki ==+Oprócz Żołny nad grą pracowali:
-* [http://atari.fandal.cz/download.php?files_id=2022 gra na stronie fandala]+* [[Sebastian Michna|Sebastian "Baron" Michna]] - animacja
 +* [[DK]] - muzyka
 +* [[Bartek Gałązka]] - plansze
 +==Cheaty==
 +Wpisanie na ekranie tytułowym hasła "HEAVY METAL" włącza/wyłącza nieśmiertelność.
 +
 +Podobny efekt daje też błąd w grze, aktywowany przez spauzowanie gry, a następnie włączenie i wyłączenie podglądu zebranych planów. Powoduje to uruchomienie liczników jedzenia i picia, mimo że gra jest nadal wstrzymana - gdy spadną poniżej zera, bohater nie ginie. Manewr można powtarzać.
 +
 +== Linki ==
 +*[http://www.atarimania.com/detail_soft.php?MENU=8&VERSION_ID=2387 Hans Kloss] w [[Atarimania|Atarimanii]]
 +*[http://atari.fandal.cz/download.php?files_id=2022 gra na stronie fandala]
 +*[http://tajemnice.atari8.info/5_93/5_93_wywiad.html Wywiad z Dariuszem Żołną] (między innymi)
{{Stub}} {{Stub}}
[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] [[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]]
[[Kategoria:Polskie gry]] [[Kategoria:Polskie gry]]

Wersja z dnia 23:00, 26 lis 2007

Grafika:hans_kloss.gif

Spis treści

O grze

- Poruczniku, agent J-23 nadaje znowu...

Chyba wszyscy znają tą kwestię...? Możesz się teraz wykazać, Drogi graczu: wcielasz się w kluczową postać drugiej wojny światowej. A przed Tobą stoi niebanalne zadanie: wykraść tajne plany nowej broni V1 z podziemnego bunkra naszpikowanego nowymi rodzajami broni. Dodatkowo zadanie utrudnia fakt, że plany są porozrzucane po kawałku po całym bunkrze - tak, aby nawet załoga produkująca nowe narzędzie zbrodni nie poznała całej jej mocy... Więc, czy wytrwasz...?

Więc podjąłeś się zadania - wiesz, że tylko od Ciebie zależy, czy wygramy tę wojnę... Ale pamiętaj, Twoje siły nie są niewyczerpane. Na szczęście po całym bunkrze poukrywano zapasy jedzenia i picia. tylko pamiętaj, nie przejedz się...

Technikalia

Gra została wydana w 1992 roku przez L.K. Avalon (nr serii AC/AD 00992) i od razu stała się wielkim sukcesem w Polsce. Cechuje się (podobnie jak większość ówczesnych produkcji Avalonu) całkiem niezłą oprawą graficzną i wpadającą w ucho muzyką, będącą po części aranżacją motywu przewodniego z serialu.

Autorem jest Dariusz "De Jet" Żołna i była to jego pierwsza wydana komercyjnie gra (wcześniej jego małe dzieła publikowane były w Tajemnicach Atari). Grę pisał przez pół roku, dysponując jedynie magnetofonem i, od czasu do czasu, stacją dysków w lokalnym Osiedlowym Domu Kultury.

Oprócz Żołny nad grą pracowali:

Cheaty

Wpisanie na ekranie tytułowym hasła "HEAVY METAL" włącza/wyłącza nieśmiertelność.

Podobny efekt daje też błąd w grze, aktywowany przez spauzowanie gry, a następnie włączenie i wyłączenie podglądu zebranych planów. Powoduje to uruchomienie liczników jedzenia i picia, mimo że gra jest nadal wstrzymana - gdy spadną poniżej zera, bohater nie ginie. Manewr można powtarzać.

Linki


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools