Hardbass

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 10: Linia 10:
[[Kategoria:Niezbędnik kodera]] [[Kategoria:Niezbędnik kodera]]
-{{stub))+{{stub}}

Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019

Hardbass jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku Pokeya (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. Umożliwia używanie tak wzbogaconej muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest Teli Sandor, który pokazał hardbass w demie Reharden w 2017 roku.

Linki


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools