Hardbass

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
Krótki (Dyskusja | wkład)
(W polskojęzycznych tekstach nazwiska węgierskie zwyczajowo zapisuje się w kolejności imię-nazwisko.)
Linia 1: Linia 1:
-''Hardbass'' jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku [[Pokey]] (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE.+''Hardbass'' jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku [[Pokey]]a (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE.
-Umożliwia używanie tak wzbogaconej muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest [[Teli Sandor]], który pokazał hardbass+Umożliwia używanie muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest [[Sándor Téli]], który pokazał hardbass
w demie [[Reharden]] w 2017 roku. w demie [[Reharden]] w 2017 roku.
Linia 8: Linia 8:
* [https://bitbucket.org/sandor-hard/hardbass-tracker-android narzędzie do przygotowywania muzyczek na Androidzie] * [https://bitbucket.org/sandor-hard/hardbass-tracker-android narzędzie do przygotowywania muzyczek na Androidzie]
 +== Zobacz też ==
 +* [[Softsynth]]
[[Kategoria:Niezbędnik kodera]] [[Kategoria:Niezbędnik kodera]]
-{{stub))+[[Kategoria:Oprogramowanie Atari 8-bit]]
 +[[Kategoria:Edytory muzyczne]]
 + 
 +{{stub}}

Aktualna wersja

Hardbass jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku Pokeya (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. Umożliwia używanie muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest Sándor Téli, który pokazał hardbass w demie Reharden w 2017 roku.

Linki

Zobacz też


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools