Heartlight

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 21:35, 30 gru 2005
Krótki (Dyskusja | wkład)
(linki zewnętrzne, screwlight)
← Previous diff
Wersja z dnia 22:53, 30 gru 2005
Krótki (Dyskusja | wkład)
(jednolita interpunkcja)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
{{grafr|Heartlight.png}} {{grafr|Heartlight.png}}
-[[Heartlight]] to tytuł gry zręcznościowej inspirowanej [[Boulder Dash]]em, autorstwa [[Janusz Pelc|Janusza Pelca]]. [[Listing]] gry został wydrukowany w pierwszym ([http://tajemnice.atari8.info/1_91/1_91.html maj 1991]) numerze [[Tajemnice Atari|Tajemnic Atari]]. W drugim numerze tegoż pisma pojawiły się dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na plik [[COM]] oraz [[BOOT (format pliku)|BOOT]].+[[Heartlight]] to gra zręcznościowa inspirowana [[Boulder Dash]]em, autorstwa [[Janusz Pelc|Janusza Pelca]]. [[Listing]] gry został wydrukowany w pierwszym ([http://tajemnice.atari8.info/1_91/1_91.html maj 1991]) numerze [[Tajemnice Atari|Tajemnic Atari]]. W [http://tajemnice.atari8.info/2_91/2_91.html drugim numerze tegoż pisma] opublikowano dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na plik [[COM]] oraz [[BOOT (format pliku)|BOOT]].
Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC. Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC.
-Różnice względem Boulder Dash-a:+Różnice względem Boulder Dasha:
* plansze są wielkości 1 ekranu; * plansze są wielkości 1 ekranu;
* brak ograniczenia czasowego; * brak ograniczenia czasowego;

Wersja z dnia 22:53, 30 gru 2005

Grafika:Heartlight.png

Heartlight to gra zręcznościowa inspirowana Boulder Dashem, autorstwa Janusza Pelca. Listing gry został wydrukowany w pierwszym (maj 1991) numerze Tajemnic Atari. W drugim numerze tegoż pisma opublikowano dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na plik COM oraz BOOT.

Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC.

Różnice względem Boulder Dasha:

  • plansze są wielkości 1 ekranu;
  • brak ograniczenia czasowego;
  • brak przeszkadzajek;
  • na planszy można znaleźć bomby, które wysadzają sąsiednie elementy;
  • czasem trzeba sterować kilkoma kopiami bohatera jednocześnie (patrz obrazek).

Zobacz też

Odnośniki zewnętrzne


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools