Heartlight

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 21:07, 8 wrz 2005
Krótki (Dyskusja | wkład)
(kategoria)
← Previous diff
Wersja z dnia 19:28, 14 paź 2005
Miker (Dyskusja | wkład)
(polska język - trudna język; wywalona ostatnia różnica - nonsens)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
{{grafr|Heartlight.png}} {{grafr|Heartlight.png}}
-'''''Heartlight''''' to tytuł gry zręcznościowej inspirowanej [[Boulder Dash|Boulder Dash-em]], autorstwa [[Janusz Pelc|Janusza Pelca]]. [[Listing]] gry został wydrukowany w 1-szym (maj 1991) numerze [[Tajemnice Atari|Tajemnic Atari]]. W 2-gim numerze pisma pojawiły się dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na format plikowy oraz BOOT.+'''''Heartlight''''' to tytuł gry zręcznościowej inspirowanej [[Boulder Dash|Boulder Dash-em]], autorstwa [[Janusz Pelc|Janusza Pelca]]. [[Listing]] gry został wydrukowany w pierwszym (maj 1991) numerze [[Tajemnice Atari|Tajemnic Atari]]. W drugim numerze tegoż pisma pojawiły się dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na format plikowy oraz BOOT.
Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC. Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC.
Linia 10: Linia 10:
* brak przeszkadzajek; * brak przeszkadzajek;
* na planszy można znaleźć bomby, które wysadzają sąsiednie elementy; * na planszy można znaleźć bomby, które wysadzają sąsiednie elementy;
-* czasem trzeba sterować kilkoma "egzemplarzami" bohatera jednocześnie (patrz obrazek). 
{{stub}} {{stub}}

Wersja z dnia 19:28, 14 paź 2005

Grafika:Heartlight.png

Heartlight to tytuł gry zręcznościowej inspirowanej Boulder Dash-em, autorstwa Janusza Pelca. Listing gry został wydrukowany w pierwszym (maj 1991) numerze Tajemnic Atari. W drugim numerze tegoż pisma pojawiły się dodatkowe plansze oraz narzędzie do przekształcenia gry na format plikowy oraz BOOT.

Pelc po przejściu do firmy X-Land napisał też wersję tej gry na PC.

Różnice względem Boulder Dash-a:

  • plansze są wielkości 1 ekranu;
  • brak ograniczenia czasowego;
  • brak przeszkadzajek;
  • na planszy można znaleźć bomby, które wysadzają sąsiednie elementy;

Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools