Heaven

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 14:03, 22 gru 2004
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
0xF (Dyskusja | wkład)
(w Numenie nie było ani linijki kodu Heavena)
Linia 1: Linia 1:
-'''Heaven''' - Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek [[Abbuc]] oraz grup [[Overlords]], a obecnie [[Taquart]]. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu gier na 8-bitowe modele firmy [[Atari]]: 4PAC oraz Boinxx. Kiedyś bawił się też na komputerze [[Amiga]] (np. konwerter do trybu graficznego [[HIP]]) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce [[GBA]]. :)+{{grafr|Heaven.jpg}}
 +Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek [[ABBUC]] oraz [[Grupy|grup]] [[Overlords]], a obecnie [[Taquart]]. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu [[Demo|dem]] i gier na 8-bitowe modele firmy [[Atari]]. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego [[HIP]]) oraz na konsoli PSX ([[intro]]), nie wspominając o konsolce [http://pl.wikipedia.org/wiki/Game_Boy#Game_Boy_Advance GameBoy Advance]
 +Dokonania to m.in.:
-Dokonania:+* 4096 Dentro
-* kilka intr do Magazine+* 8k-Detro
-* [[Really Unreal]]+* Big Scroller
-* [[Numen]]+* Carpe Demo
 +* Elf
 +* Fish
 +* HIP 16K-tro
 +* Overlords Intro
 +* Parallax Demo
 +* Turrican (obrazek)
 +* Vulcano
 +* Whirlwind!
 +* kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazin]]
 +* [[Really Unreal]] - intro wystawione na party [[Rush Hours]]
 +* [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema)
 +Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy [[DESiRE]], gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari [[2600]] po 8-bitowe Atari z kartą [[VBXE]]. Jednym z jego nowszych dzieł jest seria dem (do tej pory wydano 3 części) [[Arsantica]] na Atari XL/XE.
-----+==Odnośniki zewnętrzne==
-[http://www.s-direktnet.de/homepages/k_nadj/main.html Strona domowa w necie]+* [http://ftp.pigwa.net/stuff/collections/atari_forever/www-magazines/ENERGY2/heaven.htm polska wersja wywiadu z Heavenem] (opublikowana w "ENERGY #2")
 +* [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=44947 Jeden z wątków o projecie 4PAC] na [[AtariAge]]
 +* [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 Wątek projektu Boinxx] na AtariAge
 +* [http://boinxx.blogspot.com/ Blog poświęcony grze Boinxx]
 +* [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=88809&st=625 najnowsze wieści odnośnie tworzenia atarowskiego Diablo (Beyond the Evil)]
 +* [https://demozoo.org/sceners/2617/ Aktualna lista osiągnięć na DEMOZOO]
-[http://www.s-direktnet.de/homepages/k_nadj/interview.html wywiad z magazynu Energy]+[[Kategoria:Ludzie]]
- +[[Kategoria:Członkowie grupy Taquart]]
-[http://www.videobrewery.com/showproject.php?project=51 projekt 4PAC]+
- +
-[http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 projekt BOINXX]+
- +
-{{stub}}+

Aktualna wersja

Grafika:Heaven.jpg

Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek ABBUC oraz grup Overlords, a obecnie Taquart. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu dem i gier na 8-bitowe modele firmy Atari. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego HIP) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce GameBoy Advance

Dokonania to m.in.:

  • 4096 Dentro
  • 8k-Detro
  • Big Scroller
  • Carpe Demo
  • Elf
  • Fish
  • HIP 16K-tro
  • Overlords Intro
  • Parallax Demo
  • Turrican (obrazek)
  • Vulcano
  • Whirlwind!
  • kilka intr do Abbuc Magazin
  • Really Unreal - intro wystawione na party Rush Hours
  • Numen (pomoc przy projektowaniu dema)

Pracował nad grami Boinxx i 4-PAC (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy DESiRE, gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari 2600 po 8-bitowe Atari z kartą VBXE. Jednym z jego nowszych dzieł jest seria dem (do tej pory wydano 3 części) Arsantica na Atari XL/XE.


Odnośniki zewnętrzne

Personal tools