Heaven

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 10:01, 13 lis 2006
Dracon (Dyskusja | wkład)
(D I A B L O)
← Previous diff
Aktualna wersja
0xF (Dyskusja | wkład)
(w Numenie nie było ani linijki kodu Heavena)
Linia 1: Linia 1:
{{grafr|Heaven.jpg}} {{grafr|Heaven.jpg}}
Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek [[ABBUC]] oraz [[Grupy|grup]] [[Overlords]], a obecnie [[Taquart]]. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu [[Demo|dem]] i gier na 8-bitowe modele firmy [[Atari]]. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego [[HIP]]) oraz na konsoli PSX ([[intro]]), nie wspominając o konsolce [http://pl.wikipedia.org/wiki/Game_Boy#Game_Boy_Advance GameBoy Advance] Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek [[ABBUC]] oraz [[Grupy|grup]] [[Overlords]], a obecnie [[Taquart]]. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu [[Demo|dem]] i gier na 8-bitowe modele firmy [[Atari]]. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego [[HIP]]) oraz na konsoli PSX ([[intro]]), nie wspominając o konsolce [http://pl.wikipedia.org/wiki/Game_Boy#Game_Boy_Advance GameBoy Advance]
- 
Dokonania to m.in.: Dokonania to m.in.:
Linia 19: Linia 18:
* kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazin]] * kilka [[Intro|intr]] do [[Abbuc Magazin]]
* [[Really Unreal]] - intro wystawione na party [[Rush Hours]] * [[Really Unreal]] - intro wystawione na party [[Rush Hours]]
-* [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema, procedury pomocnicze)+* [[Numen]] (pomoc przy projektowaniu dema)
-Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). Obecnie (2006 r.) zaangażowany jest w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który jest najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena.+Pracował nad grami ''[[Boinxx]]'' i ''[[4-PAC]]'' (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy [[DESiRE]], gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari [[2600]] po 8-bitowe Atari z kartą [[VBXE]]. Jednym z jego nowszych dzieł jest seria dem (do tej pory wydano 3 części) [[Arsantica]] na Atari XL/XE.
==Odnośniki zewnętrzne== ==Odnośniki zewnętrzne==
-* [http://www.s-direktnet.de/homepages/k_nadj/main.html Strona domowa Heaven'a]+* [http://ftp.pigwa.net/stuff/collections/atari_forever/www-magazines/ENERGY2/heaven.htm polska wersja wywiadu z Heavenem] (opublikowana w "ENERGY #2")
-* [http://www.s-direktnet.de/homepages/k_nadj/interview.html Wywiad z magazynu Energy]+* [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=44947 Jeden z wątków o projecie 4PAC] na [[AtariAge]]
-* [http://ftp.pigwa.net/stuff/collections/atari_forever/www-magazines/ENERGY2/heaven.htm polska wersja w/w wywiadu] (opublikowana w "ENERGY #2")+
-* [http://www.videobrewery.com/showproject.php?project=51 Wątek projektu 4PAC] na [[AtariAge]]+
* [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 Wątek projektu Boinxx] na AtariAge * [http://www.atariage.com/forums/viewtopic.php?t=60515 Wątek projektu Boinxx] na AtariAge
* [http://boinxx.blogspot.com/ Blog poświęcony grze Boinxx] * [http://boinxx.blogspot.com/ Blog poświęcony grze Boinxx]
-* [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=88809&st=625 najnowsze wieści odnośnie tworzenia atarowskiego Diablo]+* [http://www.atariage.com/forums/index.php?showtopic=88809&st=625 najnowsze wieści odnośnie tworzenia atarowskiego Diablo (Beyond the Evil)]
 +* [https://demozoo.org/sceners/2617/ Aktualna lista osiągnięć na DEMOZOO]
[[Kategoria:Ludzie]] [[Kategoria:Ludzie]]
[[Kategoria:Członkowie grupy Taquart]] [[Kategoria:Członkowie grupy Taquart]]

Aktualna wersja

Grafika:Heaven.jpg

Karolj Nadj, rocznik 1971. Niemiecki koder, członek ABBUC oraz grup Overlords, a obecnie Taquart. Cały czas aktywny, próbuje swych sił w tworzeniu dem i gier na 8-bitowe modele firmy Atari. Kiedyś bawił się też na komputerze Amiga (np. konwerter do trybu graficznego HIP) oraz na konsoli PSX (intro), nie wspominając o konsolce GameBoy Advance

Dokonania to m.in.:

  • 4096 Dentro
  • 8k-Detro
  • Big Scroller
  • Carpe Demo
  • Elf
  • Fish
  • HIP 16K-tro
  • Overlords Intro
  • Parallax Demo
  • Turrican (obrazek)
  • Vulcano
  • Whirlwind!
  • kilka intr do Abbuc Magazin
  • Really Unreal - intro wystawione na party Rush Hours
  • Numen (pomoc przy projektowaniu dema)

Pracował nad grami Boinxx i 4-PAC (dla Atari XL/XE). W 2006 r. zaangażowany był w projekt gry "Diablo" na 8-bitowym Atari, który było najbardziej złożonym przedsięwzięciem programistycznym Heavena (niestety projekt nie został ukończony i wydany). W ostatnich latach dołączył do multiplatformowej grupy DESiRE, gdzie koduje produkcje na kilka sprzętów, od konsolki Atari 2600 po 8-bitowe Atari z kartą VBXE. Jednym z jego nowszych dzieł jest seria dem (do tej pory wydano 3 części) Arsantica na Atari XL/XE.


Odnośniki zewnętrzne

Personal tools