Jaguar II

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 14:41, 14 mar 2006
Vulgar (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 08:25, 17 mar 2006
Sikor (Dyskusja | wkład)
(linki i drobnostki)
Next diff →
Linia 4: Linia 4:
 +W roku 1995 ukazały się pierwsze doniesienia, że trwają prace nad następcą Jaguar'a. Prototyp o roboczej nazwie "Midsummer" był wyposażony w nowe układy [[Tom II]] i [[Jerry II]].
 +Zachowana została kompatybilność z [[Jaguar]]em, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. Dla zwiększenia prędkości działania całego systemu zmieniono główny procesor zarządzający systemem z 16-to bitowej Motoroli 68000 na 32-bitową Motorolę 68EC020 (wykorzystywany także jako koprocesor dla TOMA i JERREGO). Do całej konsoli miał być stworzony nowy, pełen system developerski oparty o język C/C++.
 +Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda.
- +----
- +== Linki Zewnętrzne ==
- +* [http://en.wikipedia.org/wiki/Atari_Jaguar_II wikipedia]
- +* [http://www.atarimuseum.com/videogames/consoles/jaguar/jag2specs.html specyfikacja techniczna]
- +
- +
- +
- +
- +
- +
- +
-W roku 1995 ukazały się pierwsze doniesienia, że trwają prace nad następcą Jaguar'a. Prototyp o roboczej nazwie "Midsummer" był wyposażony w nowe układy [[Tom II]] i [[Jerry II]].+
- +
- +
-Zachowana została kompatybilność z [[Jaguar]]em, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II.+
- +
-Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda.+
{{stub}} {{stub}}
[[Kategoria:Atari - Konsole]] [[Kategoria:Atari - Konsole]]

Wersja z dnia 08:25, 17 mar 2006

Atari Jaguar II

Grafika:jag2.jpg


W roku 1995 ukazały się pierwsze doniesienia, że trwają prace nad następcą Jaguar'a. Prototyp o roboczej nazwie "Midsummer" był wyposażony w nowe układy Tom II i Jerry II.


Zachowana została kompatybilność z Jaguarem, dzięki czemu wszystkie gry stworzone dla niego działają również na J II. Dla zwiększenia prędkości działania całego systemu zmieniono główny procesor zarządzający systemem z 16-to bitowej Motoroli 68000 na 32-bitową Motorolę 68EC020 (wykorzystywany także jako koprocesor dla TOMA i JERREGO). Do całej konsoli miał być stworzony nowy, pełen system developerski oparty o język C/C++.

Zachowało się kilka w pełni sprawnych prototypów tego cuda.



Linki Zewnętrzne


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools