Jaku-b

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 16:52, 23 kwi 2006
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 10:08, 30 kwi 2011
0xF (Dyskusja | wkład)
(literówka)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-'''Jaku-B''' czyli Jarosław Kucisz. Brat [[VLX]]-a. [[Koder]] atarowski, który działał na [[scena|scenie]] w II połowie lat 90. XX w., najpierw solo (autor paru demosów, np. "Olivia demo"), później w grupie [[Utopia]]. Zwolennik pisania w Big Assembler. Uczestnik party [[QuaST 1996]], z którego zakodawał [[partro]] (jedno z dwóch wtedy wydanych!). Na koncie ma również grę [[Numblines]] oraz programy użytkowe: MemTest, DiskCopy, Graphics Projector.+{{grafr|JAKU-B-1997.jpg}}
 + 
 +Jarosław 'Jaku-B' Kucisz. Brat [[VLX]]-a. [[Koder]] atarowski, który działał na [[scena|scenie]] w II połowie lat 90. XX w., najpierw solo (autor paru demosów, np. "Olivia demo"), później w grupie [[Utopia]]. Zwolennik pisania w Big Assemblerze. Uczestnik party [[QuaST 1996]], z którego zakodował [[partro]] (jedno z dwóch wtedy wydanych!). Na koncie ma również grę [[Numblines]] oraz programy użytkowe: MemTest, DiskCopy, Graphics Projector. Odszedł ze sceny głównie z powodu nawału obowiązków zawodowych a także w proteście przeciwko zjawisku zalewu dem ''fake'' (czemu dał wyraz w paru artykułach, np. w [[Green-Disk]]), czyli stopniowemu obniżaniu się poziomu scenowej twórczości (na przełomie wieku XX / XXI).
 + 
-{{stub}} 
[[Kategoria:Ludzie]] [[Kategoria:Ludzie]]

Wersja z dnia 10:08, 30 kwi 2011

Grafika:JAKU-B-1997.jpg

Jarosław 'Jaku-B' Kucisz. Brat VLX-a. Koder atarowski, który działał na scenie w II połowie lat 90. XX w., najpierw solo (autor paru demosów, np. "Olivia demo"), później w grupie Utopia. Zwolennik pisania w Big Assemblerze. Uczestnik party QuaST 1996, z którego zakodował partro (jedno z dwóch wtedy wydanych!). Na koncie ma również grę Numblines oraz programy użytkowe: MemTest, DiskCopy, Graphics Projector. Odszedł ze sceny głównie z powodu nawału obowiązków zawodowych a także w proteście przeciwko zjawisku zalewu dem fake (czemu dał wyraz w paru artykułach, np. w Green-Disk), czyli stopniowemu obniżaniu się poziomu scenowej twórczości (na przełomie wieku XX / XXI).

Personal tools