Koder

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 19:52, 11 lip 2006
KMK (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 19:52, 11 lip 2006
KMK (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-...zwany też (zamiennie) "programistą" (choć niekoniecznie jest to to samo). Osoba odpowiedzialna za programowanie [[demo|dema]], [[intro|intra]], gry albo drobnych programów użytkowych dla [[scena|sceny]] i nie tylko. Zazwyczaj należy do jakiejś [[grupy]] na scenie. Najczęściej również wymyśla [[efekt|efekty]] i zgrywa je z muzyką ( jest to tzw. [[design]]). Podstawowym narzędziem pracy kodera bywa język [[assembler]]a. Najbardziej znamienici i produktywni koderzy to:+...zwany też (zamiennie) "programistą" (choć niekoniecznie jest to to samo). Osoba odpowiedzialna za programowanie [[demo|dema]], [[intro|intra]], gry albo drobnych programów użytkowych dla [[scena|sceny]] i nie tylko. Zazwyczaj należy do jakiejś [[grupy]] na scenie. Najczęściej również wymyśla [[efekt|efekty]] i zgrywa je z muzyką ( jest to tzw. [[design]]). Podstawowym narzędziem pracy kodera bywa język [[asembler]]a. Najbardziej znamienici i produktywni koderzy to:
* [[Bloomer]] * [[Bloomer]]

Wersja z dnia 19:52, 11 lip 2006

...zwany też (zamiennie) "programistą" (choć niekoniecznie jest to to samo). Osoba odpowiedzialna za programowanie dema, intra, gry albo drobnych programów użytkowych dla sceny i nie tylko. Zazwyczaj należy do jakiejś grupy na scenie. Najczęściej również wymyśla efekty i zgrywa je z muzyką ( jest to tzw. design). Podstawowym narzędziem pracy kodera bywa język asemblera. Najbardziej znamienici i produktywni koderzy to:

Personal tools