Ninja Commando

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 04:54, 24 sie 2010
Miker (Dyskusja | wkład)
(na razie tyle, to będzie jeszcze "ruszane" :))
← Previous diff
Wersja z dnia 04:54, 24 sie 2010
Miker (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 6: Linia 6:
*[[Adam Gilmore]] - muzyka *[[Adam Gilmore]] - muzyka
-[[Kategoria:Gry dla Atari XL/XE]]+[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]]
{{stub}} {{stub}}

Wersja z dnia 04:54, 24 sie 2010

Gra, wydana w 1989 roku przez [Zeppelin Games]]. Pomimo swej szumnej nazwy, jest to gra typowo zręcznościowa. Sterujemy tytułowym Ninja, którego głownym zadaniem jest... ciągłe podążanie w prawo. Oczywiście nie należy dać się zabić, a chętnych do wykończenia naszego bohatera nie brakuje. Przeciwnikami z początku są inni ("źli") Ninja, a z czasem i inne bestie z piekła rodem. Z początku ninja broni się własnymi rękami, co w praktyce oznacza konieczność skakania na przeciwnika (uwaga! wróg zara po pojawieniu się na ekranie jest przez parę sekund "nieśmiertelny", także należy moment poczekać z zabraniem się za niego, chyba że chcemy stracić jedno ze swoich cennych żyć). Kolejną bronią do znalezienia jest shuriken, bomba, miotacz płomieni oraz karabin. Broń nie ma ograniczenia w amunicji, jednak tracąch życie, tacimy ją i znowu musimy liczyć tylko na swoje ręce. Ekran rozgrywki jest dość duży, u góry, miej więcej na 1/6 ekranu znajduje się panel z punktacją, ilością żyć i aktywną bronią oraz licznikiem czasu. Gra wygląda bardzo przyjemnie, jednak już po paru sekundach grania, można stwierdzić, że coś nie jest tak. Podstawową zmorą rozgrywki są kolizje gracza z przeciwnikami. Można skoczyć "obok" i także zostać trafionym. Poza tym po paru(nastu) minutach grania gra po prostu się nudzi.

Autorzy:


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools