Overmind

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 09:48, 18 wrz 2005
Miker (Dyskusja | wkład)
(...zaraz ten uśmieszek będzie szczerbaty...)
← Previous diff
Wersja z dnia 13:42, 30 wrz 2005
RZoG (Dyskusja | wkład)
(Historia powstania)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K. [[Slight]] zajęli pierwsze miejsce na [[QuaST 1995]] i to demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć.+Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.
 + 
 +Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności [[Seban]]a i [[Rzóg]]a. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po [[Shadows Party 1994]].
 + 
 +Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wytemontowanym mieszkaniu [[Seban]]a. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania, moduł [[Defloraion]] autorstwa EMAX/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z [[Miker]]em "Miker czy punkty wystają?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie Hot-Dogi i spać 2 godziny dziennie. Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.
 + 
 +Uczetniczy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadzisiąt godzin non-stop linkowali swoje demo ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama [[Slight]] zajęli pierwsze miejsce na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak na trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojaiwło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.
 + 
 +To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć.
Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!). Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!).
Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca). Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca).
-*Code: [[Seban]], [[SoTe]], [[Rzóg]], [[TLB]]+*Code: [[Seban]], [[Rzóg]], [[TLB]], [[SoTe]]
*Msx: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]] *Msx: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]]
*Gfx: [[P.W.]], [[Dracon]] *Gfx: [[P.W.]], [[Dracon]]

Wersja z dnia 13:42, 30 wrz 2005

Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.

Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności Sebana i Rzóga. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po Shadows Party 1994.

Na miesiąc przed party QuaST 1995, członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wytemontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania, moduł Defloraion autorstwa EMAX/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem "Miker czy punkty wystają?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie Hot-Dogi i spać 2 godziny dziennie. Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.

Uczetniczy QuaST 1995 niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadzisiąt godzin non-stop linkowali swoje demo ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama Slight zajęli pierwsze miejsce na QuaST 1995. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak na trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojaiwło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.

To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!). Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca).

pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9748

Personal tools