Overmind

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 13:42, 30 wrz 2005
RZoG (Dyskusja | wkład)
(Historia powstania)
← Previous diff
Wersja z dnia 14:02, 30 wrz 2005
Seban (Dyskusja | wkład)
(takie tam)
Next diff →
Linia 3: Linia 3:
Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności [[Seban]]a i [[Rzóg]]a. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po [[Shadows Party 1994]]. Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności [[Seban]]a i [[Rzóg]]a. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po [[Shadows Party 1994]].
-Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wytemontowanym mieszkaniu [[Seban]]a. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania, moduł [[Defloraion]] autorstwa EMAX/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z [[Miker]]em "Miker czy punkty wystają?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie Hot-Dogi i spać 2 godziny dziennie. Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.+ 
 +Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wytemontowanym mieszkaniu [[Seban]]a. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban]]a w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg]]a, z niewielką pomocą [[Miker]]a, moduł [[Defloration]] autorstwa [[EMAX]]/[[TRSI]] oraz ożywione nocne dyskusje z [[Miker]]em, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie Hot-Dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.
 + 
Uczetniczy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadzisiąt godzin non-stop linkowali swoje demo ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama [[Slight]] zajęli pierwsze miejsce na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak na trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojaiwło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze. Uczetniczy [[QuaST 1995]] niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadzisiąt godzin non-stop linkowali swoje demo ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama [[Slight]] zajęli pierwsze miejsce na [[QuaST 1995]]. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak na trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojaiwło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.
 +
To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć.

Wersja z dnia 14:02, 30 wrz 2005

Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.

Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności Sebana i Rzóga. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po Shadows Party 1994.


Na miesiąc przed party QuaST 1995, członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wytemontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania Sebana w wyniku kulinarnych eksperymentów Rzóga, z niewielką pomocą Mikera, moduł Defloration autorstwa EMAX/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie Hot-Dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.


Uczetniczy QuaST 1995 niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadzisiąt godzin non-stop linkowali swoje demo ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedkończonego dama Slight zajęli pierwsze miejsce na QuaST 1995. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak na trwały uraz u członków grupy, że finalne demo pojaiwło się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.


To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!). Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca).

pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9748

Personal tools