Overmind

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 11:39, 2 paź 2005
Dracon (Dyskusja | wkład)
(znów elimacja literówek!!!)
← Previous diff
Wersja z dnia 08:45, 20 paź 2005
Seban (Dyskusja | wkład)
(linki, dodano opis dlaczego są dwie wersje, drobne zmiany.)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K. Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.
 +
Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności [[Seban|Sebana]] i [[Rzóg|Rzóga]]. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po [[Shadows Party 1994]]. Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności [[Seban|Sebana]] i [[Rzóg|Rzóga]]. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po [[Shadows Party 1994]].
-Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu [[Seban|Sebana]]. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban|Sebana]] w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg|Rzóga]], z niewielką pomocą [[Miker|Mikera]], moduł [[Defloration]] autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.+Na miesiąc przed party [[QuaST 1995]], członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu [[Seban|Sebana]]. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny [[design]] tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania [[Seban|Sebana]] w wyniku kulinarnych eksperymentów [[Rzóg|Rzóga]], z niewielką pomocą [[Miker|Mikera]], moduł [[http://www.back2roots.org/Get/Defloration%2C1/ Defloration]] autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.
Linia 12: Linia 13:
To [[demo]] do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. To [[demo]] do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć.
Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!). Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!).
-Istnieją 2 wersje tego dema: oryginalna i pod emulator (z czego ta druga nie wczytuje się do końca).+ 
 + 
 +Istnieją dwie wersje tego dema: [[http://www-user.tu-chemnitz.de/~sgl/atari/files/overmind.zip oryginalna]] i działająca zarówno z emulatorem a także gdy używamy [[SIO2PC]] zamiast stacji dysków. Wersja ta została zmodyfikowana przez [[Hard Software]] i można pobrać ją z tego miejsca [[http://www-user.tu-chemnitz.de/~sgl/atari/files/overmndp.zip Overmind - patched version]]. Wesja poprawiona zawiera 3 modyfikacje pierwszego [[loader|loadera]]. Po pierwsze nie sprawdza ona już dysk jest zabezpieczony przed zapisem. Drugą modyfikacją jest usunięcie sprawdzenia prędkości odczytu z dysku. Trzecią poprawką jest usunięcie testu czy mamy wersję [[GTIA]] pracującą w systemie [[PAL]].
 + 
 + 
*kod: [[Seban]], [[Rzóg]], [[TLB]], [[SoTe]] *kod: [[Seban]], [[Rzóg]], [[TLB]], [[SoTe]]
*muzyka: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]] *muzyka: [[Miker]], [[X-Ray]], [[Samurai]]
*grafika: [[P.W.]], [[SoTe]], [[Dracon]] *grafika: [[P.W.]], [[SoTe]], [[Dracon]]
 +
 +
{{pouet|9748|gif}} {{pouet|9748|gif}}
[[Kategoria:Dema XL/XE]] [[Kategoria:Dema XL/XE]]

Wersja z dnia 08:45, 20 paź 2005

Jedno z najlepszych dem na małe Atari, klasyka przez bardzo duże K.


Powstało za sprawą wielkiej determinacji koderów grupy a w sczególności Sebana i Rzóga. Demo składa się wyłącznie z efektów powstałych po Shadows Party 1994.


Na miesiąc przed party QuaST 1995, członkowie grupy zaokrętowali prawie na stałe w nowo wyremontowanym mieszkaniu Sebana. Tam podczas codziennych, całonocnych sesji powstał specyficzny design tej produkcji. Sąsiedzi niewątpliwie zapamiętali 3 nieudane próby podpalenia mieszkania Sebana w wyniku kulinarnych eksperymentów Rzóga, z niewielką pomocą Mikera, moduł [Defloration] autorstwa EMAX-a/TRSI oraz ożywione nocne dyskusje z Mikerem, np. "Rzóg: Miker czy te punkty wystają? ... Miker: Poje$#&@ was?!". Członkowie grupy nauczyli się wówczas jeść wyłącznie hot-dogi, spać 2 godziny dziennie, a co poniektórzy nawet pić ketchup ;) Niestety na party pojechali z niedokończoną produkcją.


Uczestnicy QuaST 1995 niewątpliwie pamiętają 3 koderów, którzy przez kilkadziesiąt godzin non-stop składali swoje demo, ustanawiając prawdopodobnie rekord Guinessa w kodowaniu. Mimo niedokończonego dema Slight-ci zajęli pierwsze miejsce w demo-compo na QuaST 1995. Miesięczna sesja kodowania spowodowała jednak tak trwały uraz u członków grupy, że finalna wersja dema pojawiła się w oficjalnym obiegu dopiero ponad rok po premierze.


To demo do dziś stanowi jedną z tych produkcji, które trzeba koniecznie obejrzeć. Zajmuje 3 strony dyskietki, muzyka gra (prawie) non-stop (dogrywana podczas trwania innych efektów!).


Istnieją dwie wersje tego dema: [oryginalna] i działająca zarówno z emulatorem a także gdy używamy SIO2PC zamiast stacji dysków. Wersja ta została zmodyfikowana przez Hard Software i można pobrać ją z tego miejsca [Overmind - patched version]. Wesja poprawiona zawiera 3 modyfikacje pierwszego loadera. Po pierwsze nie sprawdza ona już dysk jest zabezpieczony przed zapisem. Drugą modyfikacją jest usunięcie sprawdzenia prędkości odczytu z dysku. Trzecią poprawką jest usunięcie testu czy mamy wersję GTIA pracującą w systemie PAL.



pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9748

Personal tools