Pazur

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 10:39, 20 lip 2006
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 08:23, 2 sie 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)
(co tam obecnie słychać)
Next diff →
Linia 1: Linia 1:
Łukasz Pazera - były [[grafik]] i [[koder]] grupy [[Zelax]], obecnie zajmuje się grafiką 3d na komputerze PC ale nadal chętnie pomaga przy jakiś atarowych produkcjach - patrz [[Reditus]]. Autor nigdy nieopublikowanej gry [[Cosmic Hero]] oraz programu do animacji "F.A. Editor" (który zajmował całą stronę dyskietki w DD). Łukasz Pazera - były [[grafik]] i [[koder]] grupy [[Zelax]], obecnie zajmuje się grafiką 3d na komputerze PC ale nadal chętnie pomaga przy jakiś atarowych produkcjach - patrz [[Reditus]]. Autor nigdy nieopublikowanej gry [[Cosmic Hero]] oraz programu do animacji "F.A. Editor" (który zajmował całą stronę dyskietki w DD).
 +We współczesnych czasach Pazur bierze udział w opracowywaniu oprogramowania (w firmie Foundry) dotyczącego wirtualnej rzeczywistości.
 +Jest również programistą "Auto Character Setup" - zestawu narzędzi do animacji do programu 3D "MODO".
Linia 5: Linia 7:
* Jego dawna oficjalna strona : http://www.pazur.3d.pl/ * Jego dawna oficjalna strona : http://www.pazur.3d.pl/
* Wywiad : http://www.newtek.com/products/lightwave/profiles/LucasPazera/ * Wywiad : http://www.newtek.com/products/lightwave/profiles/LucasPazera/
 +* [https://www.youtube.com/watch?v=gZFYu44DtrQ drugi wywiad]
 +* [https://www.lukaszpazera.com/about obecna strona oficjalna]
[[Kategoria:Ludzie]] [[Kategoria:Ludzie]]

Wersja z dnia 08:23, 2 sie 2019

Łukasz Pazera - były grafik i koder grupy Zelax, obecnie zajmuje się grafiką 3d na komputerze PC ale nadal chętnie pomaga przy jakiś atarowych produkcjach - patrz Reditus. Autor nigdy nieopublikowanej gry Cosmic Hero oraz programu do animacji "F.A. Editor" (który zajmował całą stronę dyskietki w DD). We współczesnych czasach Pazur bierze udział w opracowywaniu oprogramowania (w firmie Foundry) dotyczącego wirtualnej rzeczywistości. Jest również programistą "Auto Character Setup" - zestawu narzędzi do animacji do programu 3D "MODO".


Linki:

Personal tools