Pirx

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 18:26, 6 mar 2011
Tdc (Dyskusja | wkład)
(dr. meryt. + dr. red.)
← Previous diff
Aktualna wersja
Krótki (Dyskusja | wkład)
(poprawka linków po przeniesieniu artykułów)
Linia 2: Linia 2:
Współuczestniczył w powstawaniu między innymi: [[Stop! Gamo]], dem [[Unity]] (1992), [[Intel Outside]] (1994) oraz gier [[Operation Blood]], [[Bank Bang]] i [[Special Forces]]. Były udziałowiec (zlikwidowanej) firmy [[Mirage|Mirage Interactive]], obecnie pracownik Gemius S.A. Współuczestniczył w powstawaniu między innymi: [[Stop! Gamo]], dem [[Unity]] (1992), [[Intel Outside]] (1994) oraz gier [[Operation Blood]], [[Bank Bang]] i [[Special Forces]]. Były udziałowiec (zlikwidowanej) firmy [[Mirage|Mirage Interactive]], obecnie pracownik Gemius S.A.
-Jego ostatnie produkcje to emulator/interpreter [[Chip8|Chip8 i SuperChip8]] (2006-01-17) oraz wystawione na compo na [[Sillyventure|Silly Venture 2010]] intro "No Signal", zajęło czwarte miejsce.+Jego ostatnie produkcje to emulator/interpreter [[Chip8|Chip8 i SuperChip8]] (2006-01-17) oraz wystawione na compo na [[SillyVenture 2010]] intro "No Signal", zajęło czwarte miejsce.
[[Kategoria:Ludzie]] [[Kategoria:Ludzie]]

Aktualna wersja

Paweł Kalinowski "Pirx" - rocznik '73, przedstawiciel pierwszej fali pre-sceny. Członek grup Our 5oft oraz Bloody Coders. Dobry znajomy Holendrów z High Tech Team. Tworzył cracktra, dema i gry. Współuczestniczył w powstawaniu między innymi: Stop! Gamo, dem Unity (1992), Intel Outside (1994) oraz gier Operation Blood, Bank Bang i Special Forces. Były udziałowiec (zlikwidowanej) firmy Mirage Interactive, obecnie pracownik Gemius S.A.

Jego ostatnie produkcje to emulator/interpreter Chip8 i SuperChip8 (2006-01-17) oraz wystawione na compo na SillyVenture 2010 intro "No Signal", zajęło czwarte miejsce.

Personal tools