Pooyan

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 19:34, 25 gru 2005
Miker (Dyskusja | wkład)
(dodane screenshoty)
← Previous diff
Wersja z dnia 19:38, 25 gru 2005
Miker (Dyskusja | wkład)
(parę literówek)
Next diff →
Linia 2: Linia 2:
Były sobie kózki trzy (a może owieczki - kto to wie?)... No i oczywiście nie mogło zabraknąć wilka (w liczbie powiedzmy sobie mnogiej), który zechciałby zająć ich długo budowany rodzinny domek (lub cokolwiek, co znajduje się na widocznej z prawej strony ekranu skarpie). Tak więc rzeczone wilki latają sobie na balonikach a naszym zadaniem jest zestrzeliwanie tych ostatnich (w wilki można nie strzelać, bo są odporne na strzałki, którymi rzucamy). Wilki natomiast zasypują gracza kamieniami, lepiej więc nie oberwać. Były sobie kózki trzy (a może owieczki - kto to wie?)... No i oczywiście nie mogło zabraknąć wilka (w liczbie powiedzmy sobie mnogiej), który zechciałby zająć ich długo budowany rodzinny domek (lub cokolwiek, co znajduje się na widocznej z prawej strony ekranu skarpie). Tak więc rzeczone wilki latają sobie na balonikach a naszym zadaniem jest zestrzeliwanie tych ostatnich (w wilki można nie strzelać, bo są odporne na strzałki, którymi rzucamy). Wilki natomiast zasypują gracza kamieniami, lepiej więc nie oberwać.
-Ciekawostką jest to, że wisimy w gondoli na ogromnym wyciągu - "wędce". Oprócz strzał mamy również do dyspozycji kość, która jako największy przysmak naszych oprawców pozwala im zapomnieć na moment, że trzymają się balonu. W praktyce oznacza to, iż delikwent próbujący ją złapać będąc w powietrzu należy już do historii. Kość pojawia się od czasu do czasu w najwyższym punkcie wyciągu - jako migający przedmiot (widocza jest na obu ekranach z gry).+Ciekawostką jest to, że wisimy w gondoli na ogromnym wyciągu - "wędce". Oprócz strzał mamy również do dyspozycji kość, która jako największy przysmak naszych oprawców pozwala im zapomnieć na moment, że trzymają się balonu. W praktyce oznacza to, iż delikwent próbujący ją złapać będąc w powietrzu należy już do historii. Kość pojawia się od czasu do czasu w najwyższym punkcie wyciągu - jako migający przedmiot (widoczna jest na obu ekranach z gry).
-Odsłona pierwsza: Wilki zlatują z czubka drzewa i naszym zadaniem jest nie dopuszczenie do tego, aby dotarły do klatek, jesli któryś się znajdzie w środku - będzie "nieco" trudniej, bowiem będzie próbował "odgryźć" gracza od liny wyciągu. +Odsłona pierwsza: Wilki zlatują z czubka drzewa i naszym zadaniem jest nie dopuszczenie do tego, aby dotarły do klatek, a jeśli któryś się z nich znajdzie w środku - będzie "nieco" trudniej, bowiem spróbuje "odgryźć" gracza od liny wyciągu.
{{grafr|pooyan2.GIF}} {{grafr|pooyan2.GIF}}
-Odsłona druga: Nie w ciemię bite wilki w odwecie ustawiają na czubku drzewa głaz, którym chcąc nas wyprosić z tej planety. Tym razem nie można dopuścić do tego, żeby dostały się na górę. Siedem wilków na drzewie i sprawa (dosłownie) bierze w łeb (jak widać na drugim obrazku).+Odsłona druga: Nie w ciemię bite wilki w odwecie ustawiają na czubku drzewa głaz, którym chcą nas wyprosić z tej planety. Tym razem nie można dopuścić do tego, żeby dostały się na górę. Siedem wilków na drzewie i sprawa (dosłownie) bierze w łeb (jak widać na drugim obrazku).
-Odsłona trzecia: Bonusowa runda, w której wilki, podobnie jak poprzednio, próbują dostać się na drzewo, ale tym razem nie interesuje ich głaz. Natomiast gracz ma do dyspozycji tylko kości (brak strzałek).+Odsłona trzecia: Bonusowa runda, w której wilki, podobnie jak poprzednio, próbują dostać się na drzewo, ale tym razem nie interesuje ich głaz. Gracz jednak ma do dyspozycji tylko kości (brak strzałek).
No i tak w kółko, tyle że coraz więcej wilków, coraz wymyślniejsze i trudniejsze do przebicia balony, coraz więcej akcesoriów obronnych u naszych oprawców itd. No i tak w kółko, tyle że coraz więcej wilków, coraz wymyślniejsze i trudniejsze do przebicia balony, coraz więcej akcesoriów obronnych u naszych oprawców itd.
-Wygląd ekranu gry: na górze mamy liczbę zdobytych puntów oraz naszych "żyć", chorągiewka po lewej stronie wskazuje nam liczbę wilków do unicestwienia na danym ekranie natomiast ta po lewej - numer poziomu, na którym akualnie jesteśmy.+Wygląd ekranu gry: na górze mamy liczbę zdobytych puntków oraz naszych "żyć", nieco poniżej chorągiewka po lewej stronie wskazuje nam liczbę wilków do unicestwienia na danym ekranie natomiast ta po lewej - numer poziomu, na którym akualnie jesteśmy.
-Producentem gry jest Konami, wersja Atari - Scott Spanburg (znany również z gry [[Goonies]], wydana została przez Datasoft.+Producentem gry jest Konami, wersja Atari - Scott Spanburg (znany również z gry [[Goonies]], gra wydana została przez Datasoft.

Wersja z dnia 19:38, 25 gru 2005

Grafika:pooyan.GIF

Były sobie kózki trzy (a może owieczki - kto to wie?)... No i oczywiście nie mogło zabraknąć wilka (w liczbie powiedzmy sobie mnogiej), który zechciałby zająć ich długo budowany rodzinny domek (lub cokolwiek, co znajduje się na widocznej z prawej strony ekranu skarpie). Tak więc rzeczone wilki latają sobie na balonikach a naszym zadaniem jest zestrzeliwanie tych ostatnich (w wilki można nie strzelać, bo są odporne na strzałki, którymi rzucamy). Wilki natomiast zasypują gracza kamieniami, lepiej więc nie oberwać.

Ciekawostką jest to, że wisimy w gondoli na ogromnym wyciągu - "wędce". Oprócz strzał mamy również do dyspozycji kość, która jako największy przysmak naszych oprawców pozwala im zapomnieć na moment, że trzymają się balonu. W praktyce oznacza to, iż delikwent próbujący ją złapać będąc w powietrzu należy już do historii. Kość pojawia się od czasu do czasu w najwyższym punkcie wyciągu - jako migający przedmiot (widoczna jest na obu ekranach z gry).

Odsłona pierwsza: Wilki zlatują z czubka drzewa i naszym zadaniem jest nie dopuszczenie do tego, aby dotarły do klatek, a jeśli któryś się z nich znajdzie w środku - będzie "nieco" trudniej, bowiem spróbuje "odgryźć" gracza od liny wyciągu.

Grafika:pooyan2.GIF

Odsłona druga: Nie w ciemię bite wilki w odwecie ustawiają na czubku drzewa głaz, którym chcą nas wyprosić z tej planety. Tym razem nie można dopuścić do tego, żeby dostały się na górę. Siedem wilków na drzewie i sprawa (dosłownie) bierze w łeb (jak widać na drugim obrazku).

Odsłona trzecia: Bonusowa runda, w której wilki, podobnie jak poprzednio, próbują dostać się na drzewo, ale tym razem nie interesuje ich głaz. Gracz jednak ma do dyspozycji tylko kości (brak strzałek).

No i tak w kółko, tyle że coraz więcej wilków, coraz wymyślniejsze i trudniejsze do przebicia balony, coraz więcej akcesoriów obronnych u naszych oprawców itd.

Wygląd ekranu gry: na górze mamy liczbę zdobytych puntków oraz naszych "żyć", nieco poniżej chorągiewka po lewej stronie wskazuje nam liczbę wilków do unicestwienia na danym ekranie natomiast ta po lewej - numer poziomu, na którym akualnie jesteśmy.

Producentem gry jest Konami, wersja Atari - Scott Spanburg (znany również z gry Goonies, gra wydana została przez Datasoft.

Personal tools