Really Unreal

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 18:43, 6 sty 2006
Jellonek (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
Miker (Dyskusja | wkład)

Linia 1: Linia 1:
-{{Taquart-Produkcje}}[[Really Unreal]] - [[Intro]] 16 kb autorstwa [[Heaven]]a z grupy [[Taquart]]. Zwycięzca w kategorii intro-compo na party [[Rush Hours]] w 1997 roku. Zawiera kilka nowatorskich efektów (jak na tamte czasy) typu ''burning vectors''.+[[Intro]] 16 kB autorstwa Heavena z grupy [[Taquart]]. Zwycięzca w kategorii intro-compo na party [[Rush Hours 1997]]. Zawiera kilka nowatorskich efektów (jak na tamte czasy): szybką procedurę deformacji obrazka (twist) oraz tzw. ''burning vectors''.
Credits: Credits:
* kod: [[Heaven]] * kod: [[Heaven]]
-* grafika: [[Heaven]], [[Dracon]]+* grafika: Heaven, [[Dracon]]
* muzyka: [[Greg]] * muzyka: [[Greg]]
 +
 +
 +Download i komentarze:
 +
 +{{pouet|19381|png}}
---- ----
Linia 10: Linia 15:
[[Kategoria:Intra XL/XE]] [[Kategoria:Intra XL/XE]]
 +[[Kategoria:Produkcje grupy Taquart]]

Aktualna wersja

Intro 16 kB autorstwa Heavena z grupy Taquart. Zwycięzca w kategorii intro-compo na party Rush Hours 1997. Zawiera kilka nowatorskich efektów (jak na tamte czasy): szybką procedurę deformacji obrazka (twist) oraz tzw. burning vectors.

Credits:


Download i komentarze:

pouet.gif

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=19381


Obrazki z dema ze strony autora

Personal tools