Reharden

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 21:31, 13 maj 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 21:35, 13 maj 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 2: Linia 2:
Ciekawostkami tej produkcji są: Ciekawostkami tej produkcji są:
-* nowy ogólny programowy tryb graficzny, oparty na jądrze o nazwie „Tryb HCM 0”. Jest to tryb 9-cio kolorowy z przewidywalnym czasem procesora pozostałym do zrobienia rzeczy w czasie rzeczywistym.+* nowy ogólny programowy tryb graficzny, oparty na jądrze o nazwie „Tryb HCM 0”. Jest to tryb 9-kolorowy z przewidywalnym czasem procesora pozostałym do zrobienia rzeczy w czasie rzeczywistym.
* nowa metoda generowania dźwięku o nazwie „Hardbass”, która jest software'owym trybem (wsparciem - "softsynth") dla znanej bolączki [[Pokey]]a - słabego basu. * nowa metoda generowania dźwięku o nazwie „Hardbass”, która jest software'owym trybem (wsparciem - "softsynth") dla znanej bolączki [[Pokey]]a - słabego basu.
-Jest to połączone ze standardową muzyczką RMT ([[Raster Music Tracker)]].+Jest to połączone ze standardową muzyczką z [[Raster Music Tracker]].

Wersja z dnia 21:35, 13 maj 2019

Demo członka grupy HARD - Teli Sandora, na komputer Atari XL/XE (64 kB), wystawione na zlocie SillyVenture w grudniu 2017 roku. Ciekawostkami tej produkcji są:

  • nowy ogólny programowy tryb graficzny, oparty na jądrze o nazwie „Tryb HCM 0”. Jest to tryb 9-kolorowy z przewidywalnym czasem procesora pozostałym do zrobienia rzeczy w czasie rzeczywistym.
  • nowa metoda generowania dźwięku o nazwie „Hardbass”, która jest software'owym trybem (wsparciem - "softsynth") dla znanej bolączki Pokeya - słabego basu.

Jest to połączone ze standardową muzyczką z Raster Music Tracker.


Linki


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools