Rzóg

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 17:28, 26 wrz 2005
Miker (Dyskusja | wkład)
(stylistyka or samfink :)
← Previous diff
Wersja z dnia 12:29, 29 wrz 2005
Seban (Dyskusja | wkład)
(dodano intro do Abbuc SonderMagazine #17)
Next diff →
Linia 11: Linia 11:
A z rzeczy bardziej "scene-related": A z rzeczy bardziej "scene-related":
* kilka części [[Bitter Reality]] (''Plazma'', ''Flexible Square'', ''Dragonbobs'' oraz ''Sinus Worm'') * kilka części [[Bitter Reality]] (''Plazma'', ''Flexible Square'', ''Dragonbobs'' oraz ''Sinus Worm'')
 +* [[ABBUC SONDERMAGAZIN #17 Intro]]
* Chaos Music Miąchadełko (CMM) * Chaos Music Miąchadełko (CMM)
* XET CMC Finder * XET CMC Finder

Wersja z dnia 12:29, 29 wrz 2005

Grafika:Rzog.jpg

Remigiusz "Rzóg" Rychlewski - koder, najpierw działający solo, następnie jako główny programista grupy XE-Team, wreszcie jako koder i troszkę grafik (głównie hi-res) w grupie Slight. Mieszkaniec Warszawy.

Do jego osiągnięć m.in. należą:

  • L-4 Demo
  • Ozor Demo
  • Rzóg Joins XE-Team


A z rzeczy bardziej "scene-related":


Jest również autorem kodu do gry Sexy Six wydanej przez Sikora.

Miał ciekawy okres w swej twórczości - mianowicie upodobał sobie pisanie programów przy wyłączonych przerwaniach (wszystko w ciągu głównym), także wszelkie popularne "zamrażarki" (włączając w to również Tight Freezer) zachowywały się jakby nagle przestały działać, a mówiąc prościej - program taki nie dał się "sfreezować" :)

Obecnie nieaktywny na scenie, zajmuje się na przemian karierą zawodową oraz rodziną.

Personal tools