Tryby wysokiej rozdzielczości, Tryby monochromatyczne ANTIC-a

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 20:36, 7 wrz 2005
Krótki (Dyskusja | wkład)
(o jednym dostępnym kolorze, o artifactingu i o dziwnych priorytetach sprite'ów)
← Previous diff
Aktualna wersja
Mono (Dyskusja | wkład)
(Tryby monochromatyczne ANTIC-a moved to Tryby monochromatyczne)
Linia 1: Linia 1:
-''Tryby monochromatyczne ANTICa'' to tryby, w których jeden piksel ma szerokość połowy [[cykl koloru|cyklu koloru]]. Pociąga to za sobą następujące skutki:+#REDIRECT [[Tryby monochromatyczne]]
-* Z dwóch kolorów dostępnych w tych trybach oba mają ten sam kolor (chrominancję), różnią się tylko jasnością.+
-* Zachodzi efekt [[atrifacting]]u.+
-* Zachodzą dosyć złożone zależności pomiędzy grafiką bitmapy a grafiką [[PMG]] - patrz [[Tryby monochromatyczne ANTICa]]., najlepiej zajrzeć na stronę [http://g2f.atari8.info] i poczytać o tym w instrukcji do [[Graph2Font]].+
-Monochromatycznymi są tryby [[ANTIC $0]] ([[Graphics 0]]), [[ANTIC $3]] i [[ANTIC $F]] ([[Graphics 8]]).+
-{{stub}}+
-[[Kategoria: Programowanie Atari 8-bit]]+

Aktualna wersja

  1. REDIRECT Tryby monochromatyczne