Vicky

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 13:18, 13 gru 2006
Muro (Dyskusja | wkład)
(Usuwanie danych personalnych)
← Previous diff
Aktualna wersja
Korodzik (Dyskusja | wkład)

Linia 2: Linia 2:
Gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]] w 1993 roku. Gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]] w 1993 roku.
Twórcami byli [[TL|Tomek Liebich (TL)]] (program, muzyka) oraz [[Muro|(Muro)]] (grafika). Całość jest firmowana logo grupy [[Union Software Of Silesia Rousers (USSR)|USSR]]. Twórcami byli [[TL|Tomek Liebich (TL)]] (program, muzyka) oraz [[Muro|(Muro)]] (grafika). Całość jest firmowana logo grupy [[Union Software Of Silesia Rousers (USSR)|USSR]].
-Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu).+Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi odnaleźć sześć fantów, zanieść je w odpowiednie miejsca i dojść do wyjścia. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu).
-Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha.+Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra [[Fluid-Kha]].
Gra cieszy ucho digitalizowaną muzyką na ekranie tytułowym i końcowym, co jest standardem w produkcjach USSR. Gra cieszy ucho digitalizowaną muzyką na ekranie tytułowym i końcowym, co jest standardem w produkcjach USSR.

Aktualna wersja

Vicky_title_mini.gif
Plansza tytułowa

Gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez Laboratorium Komputerowe AVALON w 1993 roku. Twórcami byli Tomek Liebich (TL) (program, muzyka) oraz (Muro) (grafika). Całość jest firmowana logo grupy USSR. Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi odnaleźć sześć fantów, zanieść je w odpowiednie miejsca i dojść do wyjścia. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha.

Gra cieszy ucho digitalizowaną muzyką na ekranie tytułowym i końcowym, co jest standardem w produkcjach USSR.

Ciekawostką jest fakt, że intro poprzedzające grę, a właściwie animacja, jest dekompresowana w trakcie prezentacji.

Vicky_anim_mini.gif
Wstępna animacja

Uwaga: niestety z powodu pewnych błędów w programie, gry nie da się ukończyć.

TL napisał również wersję tej gry na Amigę, ale nie odniosła ona takiego sukcesu jak na 8-bitowym Atari.

Personal tools