Vicky

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 07:07, 28 paź 2005
Muro (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 11:37, 28 paź 2005
Dracon (Dyskusja | wkład)
(1982? poprawione plus dodatkowe uwagi...)
Next diff →
Linia 3: Linia 3:
{{grafr|Scr_vicky.gif}} {{grafr|Scr_vicky.gif}}
-Gra powstała 1982 została wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]].+Gra powstała 1992 a została wydana przez [[L.K. Avalon|Laboratorium Komputerowe AVALON]] w 1993 roku.
Twórcami byli Tomek Liebich ([[TL]]) oraz Michał Widera ([[Muro]]). Twórcami byli Tomek Liebich ([[TL]]) oraz Michał Widera ([[Muro]]).
Grafikę stworzył Michał, kod oraz muzykę Tomek. Grafikę stworzył Michał, kod oraz muzykę Tomek.
-Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi.+Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu).
-Na tym samym silniku powstała gra Fluid-Kha.+Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha.
Ciekawostką jest fakt że demo poprzedzające grę, a właściwie animacja jest dekompresowana w trakcie prezentacji. Ciekawostką jest fakt że demo poprzedzające grę, a właściwie animacja jest dekompresowana w trakcie prezentacji.
 +
 +Niestety z powodu pewnych błędów w kodzie gry, nie da się jej ukończyć.
 +
 +
{{grafr|Vicky3.jpg}} {{grafr|Vicky3.jpg}}
 +
 +[[Kategoria:Gry XL/XE]]

Wersja z dnia 11:37, 28 paź 2005

Vicky

Grafika:Scr_vicky.gif

Gra powstała 1992 a została wydana przez Laboratorium Komputerowe AVALON w 1993 roku. Twórcami byli Tomek Liebich (TL) oraz Michał Widera (Muro). Grafikę stworzył Michał, kod oraz muzykę Tomek. Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha.

Ciekawostką jest fakt że demo poprzedzające grę, a właściwie animacja jest dekompresowana w trakcie prezentacji.

Niestety z powodu pewnych błędów w kodzie gry, nie da się jej ukończyć.


Grafika:Vicky3.jpg

Personal tools