Neuroid
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:36, 23 sie 2005 Krótki (Dyskusja | wkład) (kategoria:Polskie gry) ← Previous diff |
Wersja z dnia 09:58, 20 wrz 2005 Sikor (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Neuroid''' - jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, logiczna. Screenshoty znajdziesz na [http://sikorsoft.internetdsl.pl/ stronie Sikora]. | '''Neuroid''' - jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, logiczna. Screenshoty znajdziesz na [http://sikorsoft.internetdsl.pl/ stronie Sikora]. | ||
- | Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry. | + | Gra składa się z trzydziestu poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry. |
[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] | [[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] | ||
[[Kategoria:Gry logiczne]] | [[Kategoria:Gry logiczne]] | ||
[[Kategoria:Polskie gry]] | [[Kategoria:Polskie gry]] |
Wersja z dnia 09:58, 20 wrz 2005
Neuroid - jedna z gier wydanych przez Sikora, logiczna. Screenshoty znajdziesz na stronie Sikora.
Gra składa się z trzydziestu poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w Odwracance QQ Mirosława Liminowicza, jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.