Vicky
From Atariki
Wersja z dnia 19:24, 6 maj 2006 Urborg (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 19:24, 6 maj 2006 Urborg (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
Uwaga: niestety z powodu pewnych błędów w programie, gry nie da się ukończyć. | Uwaga: niestety z powodu pewnych błędów w programie, gry nie da się ukończyć. | ||
- | Uwaga do poprzedniej uwagi: Grę da się ukończyć choć z powodu pewnych błędów nie jest to łatwe. Błąd polega że na tym że po urzyciu teleportu ludzik nie moiże się wydostać z ekranu na którym się pojawił. Ja grałem w ten spoób że grając rysowałem na bieżąco mapę labiryntu, zaznaczałem położenie ważnych przedmiotów i lokacji do których trzeba je dostarczyć, oraz zbierałem monety. Gdy już miałem na mapie zaznaczone wszystkie starategiczne miejsca i sporo monet (miałem chyba wersję z unlimited lives choć już dokładnie nie pamiętam) przy użyciu księgi czarów zacząłem się teleportować i wykonywać kolejne zadania. Na końcu przeniosłem się w lewy dolny róg udałem się do wyjścia i obejrzałem animację końcową :-)--[[Wikipedysta:Urborg|Urborg]] 21:22, 6 maj 2006 (CEST) | + | Uwaga do poprzedniej uwagi: Grę da się ukończyć choć z powodu pewnych błędów nie jest to łatwe. Błąd polega że na tym że po użyciu teleportu ludzik nie może się wydostać z ekranu na którym się pojawił. Ja grałem w ten spoób że grając rysowałem na bieżąco mapę labiryntu, zaznaczałem położenie ważnych przedmiotów i lokacji do których trzeba je dostarczyć, oraz zbierałem monety. Gdy już miałem na mapie zaznaczone wszystkie starategiczne miejsca i sporo monet (miałem chyba wersję z unlimited lives choć już dokładnie nie pamiętam) przy użyciu księgi czarów zacząłem się teleportować i wykonywać kolejne zadania. Na końcu przeniosłem się w lewy dolny róg udałem się do wyjścia i obejrzałem animację końcową :-)--[[Wikipedysta:Urborg|Urborg]] 21:22, 6 maj 2006 (CEST) |
[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] | [[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] |
Wersja z dnia 19:24, 6 maj 2006
Gra labiryntowa powstała w 1992, a wydana przez Laboratorium Komputerowe AVALON w 1993 roku. Twórcami byli Tomek Liebich (TL) (program, muzyka) oraz Michał Widera (Muro) (grafika). Całość jest firmowana logo grupy USSR. Zasady: Mały wiking chodzi sobie po labiryncie - musi przejść z jednego końca na drugi. W tym przeszkadzają mu różne robaki i paskudztwa. Labirynt jest generowany za każdym razem jak się gra uruchomi (stąd tworzenie mapy do tej gry nie ma sensu). Na tym samym silniku powstała (niewydana) gra Fluid-Kha.
Gra cieszy ucho digitalizowaną muzyką na ekranie tytułowym i końcowym, co jest standardem w produkcjach USSR.
Ciekawostką jest fakt, że intro poprzedzające grę, a właściwie animacja, jest dekompresowana w trakcie prezentacji.
Uwaga: niestety z powodu pewnych błędów w programie, gry nie da się ukończyć.
Uwaga do poprzedniej uwagi: Grę da się ukończyć choć z powodu pewnych błędów nie jest to łatwe. Błąd polega że na tym że po użyciu teleportu ludzik nie może się wydostać z ekranu na którym się pojawił. Ja grałem w ten spoób że grając rysowałem na bieżąco mapę labiryntu, zaznaczałem położenie ważnych przedmiotów i lokacji do których trzeba je dostarczyć, oraz zbierałem monety. Gdy już miałem na mapie zaznaczone wszystkie starategiczne miejsca i sporo monet (miałem chyba wersję z unlimited lives choć już dokładnie nie pamiętam) przy użyciu księgi czarów zacząłem się teleportować i wykonywać kolejne zadania. Na końcu przeniosłem się w lewy dolny róg udałem się do wyjścia i obejrzałem animację końcową :-)--Urborg 21:22, 6 maj 2006 (CEST)