AssKicker
From Atariki
(Różnice między wersjami)
												
			
			| Wersja z dnia 14:13, 7 kwi 2006 Vulgar (Dyskusja | wkład) ← Previous diff | Wersja z dnia 09:18, 16 kwi 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → | ||
| Linia 10: | Linia 10: | ||
| Download: | Download: | ||
| {{pouet|9085|png}} | {{pouet|9085|png}} | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny [http://sources.pigwa.net/files/dema/asskicker_scr.zip stąd]. | ||
| + | |||
| [[Kategoria:Dema XL/XE]] | [[Kategoria:Dema XL/XE]] | ||
Wersja z dnia 09:18, 16 kwi 2006
Demo (trackmo) grupy Shadows, które miało specjalny pokaz przedpremierowy na party Silesian Atari Open w 1995 r., a wersji finalnej trafiło na scenę na QuaST 1996. Była to przełomowa produkcja, która praktycznie zapoczątkowała na Atari stosowanie zaawansowanych efektów 3D, wzorowananych na demosach z platform 16/32-bitowych (Amiga, PC, Falcon) - czyli cieniowane torusy, pierwszy teksturowany WOLF3D, itd. W demie tym po raz pierwszy zastosowany także został specjalny, programowy tryb graficzny, tzw. tryb Konopa (grafika w odcieniach (tryb GTIA), co druga widoczna linia ekranowa).
Autorzy:
Download:

Pouet: http://www.pouet.net/prod.php?which=9085
Kod źródłowy tego dema (dla ciekawskich) jest dostępny stąd.
