Neuroid

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 09:58, 20 wrz 2005
Sikor (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 10:08, 8 kwi 2006
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 1: Linia 1:
-'''Neuroid''' - jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, logiczna. Screenshoty znajdziesz na [http://sikorsoft.internetdsl.pl/ stronie Sikora].+'''Neuroid''' - jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, logiczna. Autorami są członkowie grupy [[High Voltage]]. Screenshoty znajdziesz na [http://sikorsoft.internetdsl.pl/ stronie Sikora].
Gra składa się z trzydziestu poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry. Gra składa się z trzydziestu poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.

Wersja z dnia 10:08, 8 kwi 2006

Neuroid - jedna z gier wydanych przez Sikora, logiczna. Autorami są członkowie grupy High Voltage. Screenshoty znajdziesz na stronie Sikora.

Gra składa się z trzydziestu poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w Odwracance QQ Mirosława Liminowicza, jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.

Personal tools