Out of Time
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 15:58, 18 wrz 2005 Miker (Dyskusja | wkład) (więcej info + odstubienie) ← Previous diff |
Wersja z dnia 07:51, 12 lut 2006 Miker (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Demo grupy [[Atari Programming Champions]] (APC) z [[QuaST 1995]]. A "w środku" między innymi: ciekawy [[morphing]]: tekst - > wektory -> boby itd. (wszystko na tle logosa), następnie "niby zwykłe" wektory w 2 ramki (''25 fps'' jak to się teraz mówi), "syfne tekkno" - jak twierdził autor (które się jednak wszystkim pobobało) i jak to bywało wtedy - endpart z listą płac i "obiecanek" co do pełnej wersji. Mimo iż, zdaniem autora niekompletne, demo naprawdę warte obejrzenia ze względu na ciekawe efekty, urozmaiconą grafikę i muzykę. | + | Demo grupy [[Atari Programming Champions]] (APC) z [[QuaST 1995]] (jednocześnie ostatnie demo przez nich sygnowane). A "w środku" między innymi: ciekawy [[morphing]]: tekst - > wektory -> boby itd. (wszystko na tle logosa), następnie "niby zwykłe" wektory w 2 ramki (''25 fps'' jak to się teraz mówi), "syfne tekkno" - jak twierdził autor (które się jednak wszystkim pobobało) i jak to bywało wtedy - endpart z listą płac i "obiecanek" co do pełnej wersji. Mimo iż, zdaniem autora niekompletne, demo naprawdę warte obejrzenia ze względu na ciekawe efekty, urozmaiconą grafikę i muzykę. |
Autorzy: | Autorzy: |
Wersja z dnia 07:51, 12 lut 2006
Demo grupy Atari Programming Champions (APC) z QuaST 1995 (jednocześnie ostatnie demo przez nich sygnowane). A "w środku" między innymi: ciekawy morphing: tekst - > wektory -> boby itd. (wszystko na tle logosa), następnie "niby zwykłe" wektory w 2 ramki (25 fps jak to się teraz mówi), "syfne tekkno" - jak twierdził autor (które się jednak wszystkim pobobało) i jak to bywało wtedy - endpart z listą płac i "obiecanek" co do pełnej wersji. Mimo iż, zdaniem autora niekompletne, demo naprawdę warte obejrzenia ze względu na ciekawe efekty, urozmaiconą grafikę i muzykę.
Autorzy: