Action!
From Atariki
(Różnice między wersjami)
												
			
			| Wersja z dnia 20:22, 6 cze 2006 KMK (Dyskusja | wkład) ← Previous diff | Wersja z dnia 20:24, 6 cze 2006 KMK (Dyskusja | wkład) Next diff → | ||
| Linia 4: | Linia 4: | ||
| Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic. | Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic. | ||
| == Linki zewnętrzne == | == Linki zewnętrzne == | ||
| - | * [[http://www.cyberroach.com/analog/an16/action.htm oficjalny opis języka]] | + | * [http://www.cyberroach.com/analog/an16/action.htm Oficjalny opis języka] | 
| - | * [[http://www.strotmann.de/twiki/bin/view/APG/LangACTION strona z masą źródłówek]] | + | * [http://www.strotmann.de/twiki/bin/view/APG/LangACTION Strona z masą źródłówek] | 
| - | * [[http://www.8bitclassics.com/forum/viewtopic.php?p=30 szybka podpowiedź ;)]] | + | * [http://www.8bitclassics.com/forum/viewtopic.php?p=30 Szybka podpowiedź] | 
| {{stub}} | {{stub}} | ||
| [[Kategoria:Oprogramowanie Atari 8-bit]] | [[Kategoria:Oprogramowanie Atari 8-bit]] | ||
| [[Kategoria:Języki programowania]] | [[Kategoria:Języki programowania]] | ||
Wersja z dnia 20:24, 6 cze 2006
Strukturalny język programowania dla ATARI XE/XL łączący cechy C i Pascala, czyli wygodę programowania z całkiem szybkim kodem wynikowym (patrz np. gra Problem Jasia). Oryginalna wersja języka występowała na cartridge'u, ale krążyła też niemal w pełni funkcjonalna wersja dyskowa. Ciekawostką jest spora biblioteka procedur krążąca w sieci, dzięki czemu Action! stał się bardzo rozbudowanym i elastycznym narzędziem pracy dla programistów.
Znane osobistości używające Action! to: Jakub Husak, Gizmo Magic.
Linki zewnętrzne
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.
