MacGyver
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 13:49, 26 gru 2004 Macgyver (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 18:08, 12 mar 2005 Macgyver (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 24: | Linia 24: | ||
* Invitation na Silly Venture 2000 - zaproszenie na party (2000) | * Invitation na Silly Venture 2000 - zaproszenie na party (2000) | ||
* inne drobne narzędzia | * inne drobne narzędzia | ||
+ | |||
+ | W chwili obecnej jego działalność opiera się na tworzeniu oprogramowania narzędziowego pisanego pod wsparcia interfejsu KMK/JŻ IDE. |
Wersja z dnia 18:08, 12 mar 2005
"MacGyver" - działalność na scenie rozpoczął na przełomie lat 1994/95. Jego osoba była/jest związana z następującymi grupami: Sharks Team, Pentagram, Cobra, Aids, Blowjobb.
Jego twórczość to przede wszystkim produkcje koderskie jak i drobne rozwiązania elektroniczne.
Lista najbardziej znanych produkcji:
- Mega Player - projekt playera odgrywającego różne formaty muzyczne, w późniejszych wersjach różwnież przeglądarka grafiki. Doczekał się kolejnych w wersji, powstałych w latach 1996-2000. Ostatnia oficjalna wersja: 2.0B.
- Freemon - program do obsługi rozwiązania zwanego Cobra Hacker - monitor/edytor pamięci z dołączoną przeglądarką grafiki i muzyki, wbudowany deassembler - ostatnia wersja programu 2.4 pochodzi z roku 1997.
- IBR (Impossible But Real) - demo, wystawione na Last Party 1999 - efekty w trybie 256 kolorów, samplowana muzyka w trakcie efektów.
inne drobne produkcje:
- intra 256b wystawiane na Last Party 2001 i Last Party 2003 (najbardziej znane: WTC i RiverRaid)
- fake-demonstracje: Stash98 i Windows95
- Task Player - player do odgrywania muzyczek w formatach CMC i MPT w tle (1997)
- Morph Editor - edytor figur do morphingu anticowego (19??)
- Cutter15 - prosty edytor graficzny do obróbki grafik w trybie GR.15 (2004)
- Invitation na QuaST Party (1996 lub 1997) - zaproszenie na party (199?)
- Invitation na Silly Venture 2000 - zaproszenie na party (2000)
- inne drobne narzędzia
W chwili obecnej jego działalność opiera się na tworzeniu oprogramowania narzędziowego pisanego pod wsparcia interfejsu KMK/JŻ IDE.