Trzmiel
From Atariki
Wersja z dnia 04:34, 15 maj 2006 Miker (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 20:08, 30 cze 2006 Mikey (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | Program graficzny zorientowany pikselowo. Pracuje w [[Graphics 8|grafice 8]] (320 x 192 w dwóch kolorach). Mnogość opcji, sposób obsługi, możliwości i forma opracowania umieszczają go zdecydowanie na czele programów graficznych nie tylko na Atari [[XL]]/[[XE]]. Program łączy w sobie możliwości kilku innych oraz ma także inne niespotykane. Obsługa odbywa się przy użyciu joysticka, menu skonstruowano na zasadzie rozwijanych roletek, jak dla 16-bitowego [[ST]]. W przypadku rozszerzonej pamięci (co najmniej 128 kB) program umożliwia jednoczesną obsługę 8 obrazków. Numer obrabianego rysunku znajduje się w prawym rogu menu. Klawisze od 1 do 8 służą do zmiany obrazka. Pozostałe opcje menu wywołujemy przez naprowadzenie kursora na odpowiednią opcję i naciśnięcie FIRE - rozwinie się roletka, z której będziemy mogli wybrać interesującą nas funkcję. Ponieważ program jest w języku polskim, a wszystki opcje zostały opisane słownie, mamy nadzieję, że krótki ich opis wystarczy Państwu do sprawnego posługiwania się programem. Dokładne ich działanie poznają Państwo osobiście (...). | ||
+ | |||
+ | |||
* Program: Piotr Waśkiewicz | * Program: Piotr Waśkiewicz | ||
* Program do drukowania: Robert Łączyński | * Program do drukowania: Robert Łączyński | ||
* Wydawca: [[Mirage]] Software (c) 1993 | * Wydawca: [[Mirage]] Software (c) 1993 | ||
- | '''Trzmiel''' jest programem graficznym zorientowanym pikselowo. Pracuje w [[Graphics 8|grafice 8]] (320 x 192 w dwóch kolorach). Mnogość opcji, sposób obsługi, możliwości i forma opracowania umieszczają go zdecydowanie na czele programów graficznych nie tylko na Atari [[XL]]/[[XE]]. Program łączy w sobie możliwości kilku innych oraz ma także inne niespotykane. Obsługa odbywa się przy użyciu joysticka, menu skonstruowano na zasadzie rozwijanych roletek, jak dla 16-bitowego [[ST]]. W przypadku rozszerzonej pamięci (co najmniej 128 kB) program umożliwia jednoczesną obsługę 8 obrazków. Numer obrabianego rysunku znajduje się w prawym rogu menu. Klawisze od 1 do 8 służą do zmiany obrazka. Pozostałe opcje menu wywołujemy przez naprowadzenie kursora na odpowiednią opcję i naciśnięcie FIRE - rozwinie się roletka, z której będziemy mogli wybrać interesującą nas funkcję. Ponieważ program jest w języku polskim, a wszystki opcje zostały opisane słownie, mamy nadzieję, że krótki ich opis wystarczy Państwu do sprawnego posługiwania się programem. Dokładne ich działanie poznają Państwo osobiście (...). | ||
{{stub}} | {{stub}} |
Wersja z dnia 20:08, 30 cze 2006
Program graficzny zorientowany pikselowo. Pracuje w grafice 8 (320 x 192 w dwóch kolorach). Mnogość opcji, sposób obsługi, możliwości i forma opracowania umieszczają go zdecydowanie na czele programów graficznych nie tylko na Atari XL/XE. Program łączy w sobie możliwości kilku innych oraz ma także inne niespotykane. Obsługa odbywa się przy użyciu joysticka, menu skonstruowano na zasadzie rozwijanych roletek, jak dla 16-bitowego ST. W przypadku rozszerzonej pamięci (co najmniej 128 kB) program umożliwia jednoczesną obsługę 8 obrazków. Numer obrabianego rysunku znajduje się w prawym rogu menu. Klawisze od 1 do 8 służą do zmiany obrazka. Pozostałe opcje menu wywołujemy przez naprowadzenie kursora na odpowiednią opcję i naciśnięcie FIRE - rozwinie się roletka, z której będziemy mogli wybrać interesującą nas funkcję. Ponieważ program jest w języku polskim, a wszystki opcje zostały opisane słownie, mamy nadzieję, że krótki ich opis wystarczy Państwu do sprawnego posługiwania się programem. Dokładne ich działanie poznają Państwo osobiście (...).
- Program: Piotr Waśkiewicz
- Program do drukowania: Robert Łączyński
- Wydawca: Mirage Software (c) 1993
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.