Fatman
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 12:58, 25 mar 2006 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Miker (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | {{Infinity}}[[Muzyk]] w grupie [[Infinity]]. Jego twórczość miała zostać wykorzystana w [[intro|intrze]] [[Drunk Chessboard]], ale ponieważ nie pojawił się na [[QuaST_1996|QuaST Party 1996]] aby przystosować jeden ze swoich modułów na potrzeby intra, ostatecznie w intrze została wykorzystana muzyka [[X-Ray]]a. Fatman ogółem stworzył na Atari kilkanaście muzyczek (nierzadko z [[sample|samplami]]) głównie z wykorzystaniem edytora [[Music ProTracker]]. | + | {{Infinity}}Marcin 'Fatman' Jastrzemski. [[Muzyk]] w grupie [[Best Quality]] a po roku 1995, kiedy grupa rozpadła się, rozpoczął swoją działalność w grupie [[Infinity]]. Jego twórczość można było zaobserwować na [[QuaST_1995|QuaST Party 1995]], gdzie wystawił parę utworów w msx [[compo]]. Udźwiękowił także intro [[Squint]]. Ponadto jego muzyka miała zostać wykorzystana w intrze [[Drunk Chessboard]], ale ponieważ nie pojawił się na [[QuaST_1996|QuaST Party 1996]], aby ją przystosować na potrzeby intra, ostatecznie w intrze został wykorzystany moduł [[X-Ray]]a. Fatman ogółem stworzył na Atari kilkanaście muzyczek (nierzadko z [http://pl.wikipedia.org/wiki/Sampel samplami]), wykorzystując w tym celu m.in. [[Music ProTracker]]a. |
{{stub}} | {{stub}} | ||
[[Kategoria:Ludzie]] | [[Kategoria:Ludzie]] |
Aktualna wersja
Marcin 'Fatman' Jastrzemski. Muzyk w grupie Best Quality a po roku 1995, kiedy grupa rozpadła się, rozpoczął swoją działalność w grupie Infinity. Jego twórczość można było zaobserwować na QuaST Party 1995, gdzie wystawił parę utworów w msx compo. Udźwiękowił także intro Squint. Ponadto jego muzyka miała zostać wykorzystana w intrze Drunk Chessboard, ale ponieważ nie pojawił się na QuaST Party 1996, aby ją przystosować na potrzeby intra, ostatecznie w intrze został wykorzystany moduł X-Raya. Fatman ogółem stworzył na Atari kilkanaście muzyczek (nierzadko z samplami), wykorzystując w tym celu m.in. Music ProTrackera.Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.