Realtime

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 18:35, 12 lip 2006
Miker (Dyskusja | wkład)
("animacja" na pl.wikipedia.org)
← Previous diff
Wersja z dnia 19:44, 25 wrz 2006
Miker (Dyskusja | wkład)
(Realtime effect)
Next diff →
Linia 2: Linia 2:
== Realtime effect == == Realtime effect ==
-W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest wynikiem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [http://pl.wikipedia.org/wiki/Animacja animacji], bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk).+W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez [[procesor]] (tzn. to co widzimy w danej chwili jest wynikiem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [http://pl.wikipedia.org/wiki/Animacja animacji], bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk).
== Realtime text == == Realtime text ==

Wersja z dnia 19:44, 25 wrz 2006

z angielskiego - "czas rzeczywisty".

Realtime effect

W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest wynikiem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do animacji, bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk).

Realtime text

Na wielu Copy-Party dostępny jest jeden komputer z uruchomionym edytorem tekstu, na którym każdy może dopisać jakiś komentarz o party, scenie i czymkolwiek innym.

Personal tools