Ataroid
From Atariki
Wersja z dnia 08:22, 24 mar 2007 Miker (Dyskusja | wkład) (→Technikalia - kloski? kluski? ;) ← Previous diff |
Wersja z dnia 08:22, 24 mar 2007 Miker (Dyskusja | wkład) (→Zauważone błędy - ortografia!) Next diff → |
||
Linia 22: | Linia 22: | ||
== Zauważone błędy == | == Zauważone błędy == | ||
* strzały nie dochodzą do krawędzi ekranu; | * strzały nie dochodzą do krawędzi ekranu; | ||
- | * po stracie życia można dalej strzelać, póki ekran się nie odświerzy; | + | * po stracie życia można dalej strzelać, póki ekran się nie odświeży; |
* czasem pozostają śmieci na ekranie; | * czasem pozostają śmieci na ekranie; | ||
Wersja z dnia 08:22, 24 mar 2007
Spis treści |
Okoliczności przyrody
Klon Arkanoida opublikowany przez niemiecki "Atari Magazin". Mimo pozornej prostoty i kiepskiej grafiki - rozgrywka jest niezwykle wciągająca, choć dosyć trudna. W ucho wpada przyjemna muzyczka (brak jej w ASMIE), niestety dość krótka.
Technikalia
Ekran jest podzielony na dwie główne części: górną z punktacją, ilością żyć, poziomem oraz numerem ekranu z danego poziomu oraz część główną gry. Elementów jest znacznie więcej niż w standardowym Arkanoidzie, a co się z tym wiąże - są mniejsze. Wielkość pojedyńczego klocka odpowiada wielkości pojedyńczej litery w gr.0. Niektóre klocki w celu zbicia należy uderzyć kilkakrotnie.
Gra ma dość dużą paletkę do odbijania piłeczki, dodatkowo da się odbić piłkę jej dolną częścią.
Bonusy:
B - włącza na jakiś czas dolną ramkę pod paletką (piłeczka nie ucieka);
F - włącza strzały rozbijające klocki;
G - przejście do kolejnego ekranu;
E - poszerzenie paletki;
Znaczek Atari - dodatkowe życie
Zauważone błędy
- strzały nie dochodzą do krawędzi ekranu;
- po stracie życia można dalej strzelać, póki ekran się nie odświeży;
- czasem pozostają śmieci na ekranie;
Linki
Ataroid w Atarimanii.
Podobne gry
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.