Neuroid

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 10:57, 23 sie 2005
Krótki (Dyskusja | wkład)
(literówka)
← Previous diff
Aktualna wersja
Sikor (Dyskusja | wkład)

Linia 1: Linia 1:
-'''Neuroid''' - jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, logiczna. Screenshoty znajdziesz na [http://sikorsoft.internetdsl.pl/ stronie Sikora].+{{Grafr|Scr_neuroid.gif}}
 +Jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, logiczna. Autorami są członkowie grupy [[High Voltage]].
-Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.+W roku 2009 gra doczekała się reedycji na [[Sikor Soft *.ATR & *.XEX goodies from Sikor Soft files|CD]].
-[[Kategoria:Atari 8-bit]]+Gra składa się z trzydziestu poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.
-[[Kategoria:Gry]]+ 
 +[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]]
[[Kategoria:Gry logiczne]] [[Kategoria:Gry logiczne]]
 +[[Kategoria:Polskie gry]]

Aktualna wersja

Grafika:Scr_neuroid.gif

Jedna z gier wydanych przez Sikora, logiczna. Autorami są członkowie grupy High Voltage.

W roku 2009 gra doczekała się reedycji na CD.

Gra składa się z trzydziestu poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w Odwracance QQ Mirosława Liminowicza, jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.

Personal tools