Neuroid
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 14:36, 23 sie 2005 Krótki (Dyskusja | wkład) (kategoria:Polskie gry) ← Previous diff |
Aktualna wersja Sikor (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | '''Neuroid''' - jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, logiczna. Screenshoty znajdziesz na [http://sikorsoft.internetdsl.pl/ stronie Sikora]. | + | {{Grafr|Scr_neuroid.gif}} |
+ | Jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, logiczna. Autorami są członkowie grupy [[High Voltage]]. | ||
- | Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry. | + | W roku 2009 gra doczekała się reedycji na [[Sikor Soft *.ATR & *.XEX goodies from Sikor Soft files|CD]]. |
+ | |||
+ | Gra składa się z trzydziestu poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry. | ||
[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] | [[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] | ||
[[Kategoria:Gry logiczne]] | [[Kategoria:Gry logiczne]] | ||
[[Kategoria:Polskie gry]] | [[Kategoria:Polskie gry]] |
Aktualna wersja
Jedna z gier wydanych przez Sikora, logiczna. Autorami są członkowie grupy High Voltage.
W roku 2009 gra doczekała się reedycji na CD.
Gra składa się z trzydziestu poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w Odwracance QQ Mirosława Liminowicza, jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.