Max
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 13:12, 20 kwi 2008 Miker (Dyskusja | wkład) (posiada -> ma) ← Previous diff |
Aktualna wersja Sikor (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Grafr|Scr_max.gif}} | ||
Jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, napisana przez grupę [[Sword Soft]]. Gra polega na przejściu labiryntu i zebraniu odpowiedniej liczby przedmiotów, graficznie przypomina grę [[Ketchup]], również wydaną przez Sikora i ma trzy poziomy trudności, trenujące pamięć gracza: | Jedna z gier wydanych przez [[Sikor]]a, napisana przez grupę [[Sword Soft]]. Gra polega na przejściu labiryntu i zebraniu odpowiedniej liczby przedmiotów, graficznie przypomina grę [[Ketchup]], również wydaną przez Sikora i ma trzy poziomy trudności, trenujące pamięć gracza: | ||
* poziom łatwy - wszystkie pułapki są cały czas widoczne na ekranie; | * poziom łatwy - wszystkie pułapki są cały czas widoczne na ekranie; | ||
* poziom średni - pułapki migają co jakiś czas; | * poziom średni - pułapki migają co jakiś czas; | ||
* poziom trudny - pułapki niewidoczne (po przejściu łatwiejszych wersji można spróbować, czy wszystko się pamięta). | * poziom trudny - pułapki niewidoczne (po przejściu łatwiejszych wersji można spróbować, czy wszystko się pamięta). | ||
- | Całość gry gościnnie została okraszona muzyką skomponowaną przez [[Alex|Alexa]]. | + | Całość gry została okraszona muzyką skomponowaną przez [[Alex]]a/[[Bit Busters]]. |
- | Screenshoty znajdziesz na [http://sikorsoft.internetdsl.pl/ stronie Sikora]. | + | |
+ | W 2009 roku gra doczekała się reedycji na [[http://atariki.krap.pl/index.php/Sikor_Soft_*.ATR_%26_*.XEX_goodies_from_Sikor_Soft_files|CD]]. | ||
[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] | [[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] | ||
[[Kategoria:Polskie gry]] | [[Kategoria:Polskie gry]] |
Aktualna wersja
Jedna z gier wydanych przez Sikora, napisana przez grupę Sword Soft. Gra polega na przejściu labiryntu i zebraniu odpowiedniej liczby przedmiotów, graficznie przypomina grę Ketchup, również wydaną przez Sikora i ma trzy poziomy trudności, trenujące pamięć gracza:
- poziom łatwy - wszystkie pułapki są cały czas widoczne na ekranie;
- poziom średni - pułapki migają co jakiś czas;
- poziom trudny - pułapki niewidoczne (po przejściu łatwiejszych wersji można spróbować, czy wszystko się pamięta).
Całość gry została okraszona muzyką skomponowaną przez Alexa/Bit Busters.
W 2009 roku gra doczekała się reedycji na [[1]].