Neuroid
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 10:57, 23 sie 2005 Krótki (Dyskusja | wkład) (literówka) ← Previous diff |
Wersja z dnia 13:21, 23 sie 2005 Krótki (Dyskusja | wkład) (poprawka kategorii) Next diff → |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry. | Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry. | ||
- | [[Kategoria:Atari 8-bit]] | + | [[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] |
- | [[Kategoria:Gry]] | + | |
[[Kategoria:Gry logiczne]] | [[Kategoria:Gry logiczne]] |
Wersja z dnia 13:21, 23 sie 2005
Neuroid - jedna z gier wydanych przez Sikora, logiczna. Screenshoty znajdziesz na stronie Sikora.
Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w Odwracance QQ Mirosława Liminowicza, jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.