Neuroid

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 10:57, 23 sie 2005
Krótki (Dyskusja | wkład)
(literówka)
← Previous diff
Wersja z dnia 13:21, 23 sie 2005
Krótki (Dyskusja | wkład)
(poprawka kategorii)
Next diff →
Linia 3: Linia 3:
Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry. Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w [[Odwracanka QQ|Odwracance QQ]] [[Mirosław Liminowicz|Mirosława Liminowicza]], jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.
-[[Kategoria:Atari 8-bit]]+[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]]
-[[Kategoria:Gry]]+
[[Kategoria:Gry logiczne]] [[Kategoria:Gry logiczne]]

Wersja z dnia 13:21, 23 sie 2005

Neuroid - jedna z gier wydanych przez Sikora, logiczna. Screenshoty znajdziesz na stronie Sikora.

Gra składa się z ustalonej liczby poziomów, w których celem jest zgaszenie wszystkich pól prostokątnej planszy. Pola można gasić lub zapalać; zmiana stanu jednego pola pociąga za sobą zmianę stanu ośmiu sąsiednich pól. Idea gry jest dość podobna do tej w Odwracance QQ Mirosława Liminowicza, jednak zasady zostały zmienione na niekorzyść "Neuroida". Skutkiem tego każdy poziom można ukończyć bardzo szybko, wręcz bez namysłu. Jest to podstawowa wada gry.

Personal tools