Dely
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 08:37, 28 kwi 2008 Sikor (Dyskusja | wkład) (poprawa linków na Głuchhołazy (MW)) ← Previous diff |
Wersja z dnia 00:41, 10 cze 2011 Krótki (Dyskusja | wkład) (poprawka linków po przeniesieniu artykułów) Next diff → |
||
Linia 25: | Linia 25: | ||
Produkcje kodowane: | Produkcje kodowane: | ||
- | * [[Zegar Demo]] - 3 miejsce na [[Sillyventure 2004]] (kod, grafiki) | + | * [[Zegar Demo]] - 3 miejsce na [[SillyVenture 2004]] (kod, grafiki) |
* [[Galaxia]] - gra zręcznościowa, klon Space Invaders (kod, grafiki - gra nieukończona) | * [[Galaxia]] - gra zręcznościowa, klon Space Invaders (kod, grafiki - gra nieukończona) | ||
* [[Bash]] - 1 miejsce w demo compo na [[Forever Seven]] (grafiki, kod (endpart i hiddenpart) | * [[Bash]] - 1 miejsce w demo compo na [[Forever Seven]] (grafiki, kod (endpart i hiddenpart) |
Wersja z dnia 00:41, 10 cze 2011
Daniel 'Dely' Koźmiński. Urodzony w 1977 r. w Milanówku. Aktualne miejsce zamieszkania - Radom. Żonaty, dwoje dzieci (nawet podobne ;)).
Zajmuje się głównie grafiką, od czasu do czasu coś zakoduje w asemblerze. Zajmuje się od 1998 roku prowadzeniem vortalu atari.area.
Produkcje, w których brał udział:
Grafika:
- Ludek - 4 miejsce w GFX Compo na QuaST 2004,
- Multihead - 5 miejsce w GFX Compo na QuaST 2004,
- Fox - 6 miejsce w GFX Compo na QuaST 2004,
- One Eye - 4 miejsce w GFX Compo na QuaST 2005,
- Flying Heart - 5 miejsce w GFX Compo na QuaST 2005,
- Borg Pirate - 4 miejsce w GFX Compo na Forever Seven,
- Dragon Paradise - 5 miejsce w GFX Compo na Forever Seven.
- Glizda - 1 miejsce w GFX Compo na Noise 2006.
- Before I Sleep - 2 miejsce w GFX Compo na Forever Eight.
- Patience - 2 miejsce w GFX Compo na Głuchołazy 2006.
- Pinklown - 3 miejsce w GFX Compo na Głuchołazy 2006.
- Bruczrro - jedyna praca na kompo Sikora "Kucając do miecza".
Produkcje kodowane:
- Zegar Demo - 3 miejsce na SillyVenture 2004 (kod, grafiki)
- Galaxia - gra zręcznościowa, klon Space Invaders (kod, grafiki - gra nieukończona)
- Bash - 1 miejsce w demo compo na Forever Seven (grafiki, kod (endpart i hiddenpart)