Riot (gra)

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 18:50, 6 lip 2007
Miker (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
Xxl (Dyskusja | wkład)

Linia 1: Linia 1:
-Dobrze wiesz, że to nie Twoje osiedle i z pewnością nie jesteś tu mile widziany. Wiesz także, że gdzieś tam ukrywa się ten, który wczoraj załatwił Twojego najlepszego kumpla strzałem w tył głowy i to tylko dlatego, że ten się krzywo spojrzał. Po drodze cała masa skinów, facetów w kaskach, pałkarzy, mięśniaków, dresów oraz innych przestawicieli przeróżnych subkultur. Możesz liczyć tylko na swoje pięści, łokcie i kolana. No i jeszcze łut szczęścia na drodzę. Za kolegę!+{{grafr|riot.gif}}Dobrze wiesz, że to nie Twoje osiedle i z pewnością nie jesteś tu mile widziany. Wiesz także, że gdzieś tam ukrywa się ten, który wczoraj załatwił Twojego najlepszego kumpla strzałem w tył głowy i to tylko dlatego, że ten się krzywo spojrzał. Po drodze cała masa skinów, facetów w kaskach, pałkarzy, mięśniaków, dresów oraz innych przedstawicieli przeróżnych subkultur. Możesz liczyć tylko na swoje pięści, łokcie i kolana. No i jeszcze łut szczęścia na drogę. Za kolegę!
-Gra została stworzona przez grupę [[Brothers Production]] w 1992 roku i wydana w tymże przez [[Domain Software]]. Wcielasz się w niej w punka szukającego zemsty na obcym osiedlu. Sterując joystickiem poszuszamy się w lewo i (zwłaszcza) w prawa, natomiast w kombinacji z FIRE możemy zadawać ciosy przeciwnikom (zarówno w kierunku, w którym jesteśmy zwróceni, jak i "do tyłu"). Należy też "wyczuć" dane przeciwnika, bowiem ma on jakiś swój słaby punkt i na niektóre ciosy jest bardziej podatny. Nie można także zapomnieć o energii, której wykres widnieje pod ekranem akcji (jaśniejszy pasek to zdrowie bohatera, ciemniejszy - przeciwnika[ów]), no i o tym, że mamy zdolnośc regeneracji tylko do pewnego stopnia. Pocieszające jest to jednak, że co 10000 punktów otrezymujemy "dodatkowe życie".+Gra została stworzona przez grupę [[Brothers Production]] w 1992 roku i wydana w tymże przez [[Domain Software]]. Wcielasz się w niej w punka szukającego zemsty na obcym osiedlu. Sterując joystickiem poszuszamy się w lewo i (zwłaszcza) w prawa, natomiast w kombinacji z FIRE możemy zadawać ciosy przeciwnikom (zarówno w kierunku, w którym jesteśmy zwróceni, jak i "do tyłu"). Należy też "wyczuć" danego przeciwnika, bowiem ma on jakiś swój słaby punkt i na niektóre ciosy jest bardziej podatny. Nie można także zapomnieć o energii, której wykres widnieje pod ekranem akcji (jaśniejszy pasek to zdrowie bohatera, ciemniejszy - przeciwnika[ów]), no i o tym, że mamy zdolność regeneracji tylko do pewnego stopnia. Pocieszające jest to jednak, że co 10.000 punktów otrzymujemy "dodatkowe życie".
Autorzy: Autorzy:
Linia 8: Linia 8:
*[[Top Odin]] - muzyka *[[Top Odin]] - muzyka
-[[Kategoria: Gry dla Atari 8-bit]]+==Technikalia==
-[[Kategoria: Gry zręcznościowe]]+Gra wykorzystuje [[Nieudokumentowane_rozkazy_6502C|niepublikowane rozkazy 6502C]].
 + 
 +==Cheaty==
 +Wpisanie na ekranie tytułowym kodu '''ZYCIE TO WALKA''' daje nieskończoną liczbę żyć.
 + 
 +[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]]
 +[[Kategoria:Gry zręcznościowe]]
 +[[Kategoria:Polskie gry]]

Aktualna wersja

Grafika:riot.gif

Dobrze wiesz, że to nie Twoje osiedle i z pewnością nie jesteś tu mile widziany. Wiesz także, że gdzieś tam ukrywa się ten, który wczoraj załatwił Twojego najlepszego kumpla strzałem w tył głowy i to tylko dlatego, że ten się krzywo spojrzał. Po drodze cała masa skinów, facetów w kaskach, pałkarzy, mięśniaków, dresów oraz innych przedstawicieli przeróżnych subkultur. Możesz liczyć tylko na swoje pięści, łokcie i kolana. No i jeszcze łut szczęścia na drogę. Za kolegę!

Gra została stworzona przez grupę Brothers Production w 1992 roku i wydana w tymże przez Domain Software. Wcielasz się w niej w punka szukającego zemsty na obcym osiedlu. Sterując joystickiem poszuszamy się w lewo i (zwłaszcza) w prawa, natomiast w kombinacji z FIRE możemy zadawać ciosy przeciwnikom (zarówno w kierunku, w którym jesteśmy zwróceni, jak i "do tyłu"). Należy też "wyczuć" danego przeciwnika, bowiem ma on jakiś swój słaby punkt i na niektóre ciosy jest bardziej podatny. Nie można także zapomnieć o energii, której wykres widnieje pod ekranem akcji (jaśniejszy pasek to zdrowie bohatera, ciemniejszy - przeciwnika[ów]), no i o tym, że mamy zdolność regeneracji tylko do pewnego stopnia. Pocieszające jest to jednak, że co 10.000 punktów otrzymujemy "dodatkowe życie".

Autorzy:

  • Bartek Selinger - kod
  • Paweł Selinger - grafika
  • Top Odin - muzyka

Technikalia

Gra wykorzystuje niepublikowane rozkazy 6502C.

Cheaty

Wpisanie na ekranie tytułowym kodu ZYCIE TO WALKA daje nieskończoną liczbę żyć.

Personal tools