Ridiculous Reality
From Atariki
| Wersja z dnia 11:41, 14 lut 2013 Mono (Dyskusja | wkład) (ooz) ← Previous diff | Wersja z dnia 11:43, 14 lut 2013 Mono (Dyskusja | wkład) (download) Next diff → | ||
| Linia 10: | Linia 10: | ||
| Autorem projektu kartridża i jego producentem jest [[Jakub Husak]], wszelkie prace edytorskie i graficzne wykonał Adam Wachowski. | Autorem projektu kartridża i jego producentem jest [[Jakub Husak]], wszelkie prace edytorskie i graficzne wykonał Adam Wachowski. | ||
| + | Wersję plikową można ściągnąć [http://matosimi.websupport.sk/atari/2012/12/ridiculous-reality-final-version/ stąd]. | ||
| + | |||
| {{stub}} | {{stub}} | ||
Wersja z dnia 11:43, 14 lut 2013
Gra na Atari XL/XE powstała w 2012 roku, na podstawie gry flashowej "Continuity". Autorzy,:
Gra została wydana najpierw w formie plikowej, następnie po wygraniu konkursu Abbuc 2012 na najlepszą grę, została wydana na kartridżu w ilości 50 sztuk. Pierwsza edycja gry była sprzedawana na SillyVenture 2012, sprzedano niespełna połowę nakładu. Niesprzedane wówczas egzemplarze tej edycji zostały sprzedane w lutym 2013 r wysyłkowo. Planowana w 2013 edycja Deluxe ze specjalnymi dodatkami, wydanie w kwietniu 2013, zapisy w lutym/marcu 2013.
Autorem projektu kartridża i jego producentem jest Jakub Husak, wszelkie prace edytorskie i graficzne wykonał Adam Wachowski.
Wersję plikową można ściągnąć stąd.
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.
