Hardbass
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 10:18, 17 gru 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) Next diff → |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Hardbass jest minimalistyczna i tanie do uruchomienia soft-synth dla komputerów Atari XL / XE zmierzających do wykorzystania w demo i ewentualnie gier. | + | ''Hardbass'' jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku [[Pokey]] (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. |
+ | Umożliwia używanie tak wzbogaconej muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest [[Teli Sandor]], który pokazał hardbass | ||
+ | w demie [[Reharden]] w 2017 roku. | ||
== Linki == | == Linki == | ||
- | https://bitbucket.org/sandor-hard/reharden/src/master/HARDBASS.md | + | * [https://bitbucket.org/sandor-hard/reharden/src/master/HARDBASS.md dokumentacja] |
+ | * [https://bitbucket.org/sandor-hard/hardbass-player-example przykładowa procedura odtwarzania] | ||
+ | * [https://bitbucket.org/sandor-hard/hardbass-tracker-android narzędzie do przygotowywania muzyczek na Androidzie] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Niezbędnik kodera]] | ||
+ | {{stub)) |
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019
Hardbass jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku Pokey (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. Umożliwia używanie tak wzbogaconej muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest Teli Sandor, który pokazał hardbass w demie Reharden w 2017 roku.
Linki
{{stub))