Hardbass

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Wersja z dnia 10:28, 17 gru 2019
Dracon (Dyskusja | wkład)

Next diff →
Linia 8: Linia 8:
* [https://bitbucket.org/sandor-hard/hardbass-tracker-android narzędzie do przygotowywania muzyczek na Androidzie] * [https://bitbucket.org/sandor-hard/hardbass-tracker-android narzędzie do przygotowywania muzyczek na Androidzie]
 +== Zobacz też ==
 +* [[Softsynth]]
[[Kategoria:Niezbędnik kodera]] [[Kategoria:Niezbędnik kodera]]
 +[[Kategoria:Oprogramowanie Atari 8-bit]]
 +[[Kategoria:Edytory muzyczne]]
 +
{{stub}} {{stub}}

Wersja z dnia 10:28, 17 gru 2019

Hardbass jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku Pokeya (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. Umożliwia używanie tak wzbogaconej muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest Teli Sandor, który pokazał hardbass w demie Reharden w 2017 roku.

Linki

Zobacz też


Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools