Hardbass
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 10:26, 17 gru 2019 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Krótki (Dyskusja | wkład) (W polskojęzycznych tekstach nazwiska węgierskie zwyczajowo zapisuje się w kolejności imię-nazwisko.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
''Hardbass'' jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku [[Pokey]]a (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. | ''Hardbass'' jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku [[Pokey]]a (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. | ||
- | Umożliwia używanie tak wzbogaconej muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest [[Teli Sandor]], który pokazał hardbass | + | Umożliwia używanie muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest [[Sándor Téli]], który pokazał hardbass |
w demie [[Reharden]] w 2017 roku. | w demie [[Reharden]] w 2017 roku. | ||
Linia 8: | Linia 8: | ||
* [https://bitbucket.org/sandor-hard/hardbass-tracker-android narzędzie do przygotowywania muzyczek na Androidzie] | * [https://bitbucket.org/sandor-hard/hardbass-tracker-android narzędzie do przygotowywania muzyczek na Androidzie] | ||
+ | == Zobacz też == | ||
+ | * [[Softsynth]] | ||
[[Kategoria:Niezbędnik kodera]] | [[Kategoria:Niezbędnik kodera]] | ||
- | {{stub)) | + | [[Kategoria:Oprogramowanie Atari 8-bit]] |
+ | [[Kategoria:Edytory muzyczne]] | ||
+ | |||
+ | {{stub}} |
Aktualna wersja
Hardbass jest minimalistyczną i prostą do implementacji techniką wzbogacania dźwięku Pokeya (tzw. soft-synth) dla komputerów Atari XL/XE. Umożliwia używanie muzyki w demach i ewentualnie grach. Autorem tego rozwiązania jest Sándor Téli, który pokazał hardbass w demie Reharden w 2017 roku.
[Edytuj]
Linki
[Edytuj]
Zobacz też
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.