Realtime
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 11:48, 13 gru 2004 Swiety (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Dracon (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | z angielskiego - "czas rzeczywisty". W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio na procesorze o których mówimy że są "realtime". | + | z angielskiego - "czas rzeczywisty". |
+ | |||
+ | == Realtime effect == | ||
+ | W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez [[procesor]] (tzn. to co widzimy w danej chwili jest wynikiem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do [http://pl.wikipedia.org/wiki/Animacja animacji], bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk). | ||
+ | |||
+ | == Realtime text == | ||
+ | Na wielu [[Copy-Party]] dostępny jest jeden komputer z uruchomionym edytorem tekstu, na którym każdy może dopisać jakiś komentarz o party, scenie i czymkolwiek innym. | ||
+ | |||
+ | == Zobacz też == | ||
+ | * [[Realtime-text]] | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Glosariusz]] |
Aktualna wersja
z angielskiego - "czas rzeczywisty".
[Edytuj]
Realtime effect
W demach często można zobaczyć efekty liczone bezpośrenio przez procesor (tzn. to co widzimy w danej chwili jest wynikiem jego aktualnej pracy), o których mówimy że są "realtime", w przeciwieństwie do animacji, bądź efektów obliczanych częściowo wcześniej (tzw. prekalk).
[Edytuj]
Realtime text
Na wielu Copy-Party dostępny jest jeden komputer z uruchomionym edytorem tekstu, na którym każdy może dopisać jakiś komentarz o party, scenie i czymkolwiek innym.
[Edytuj]