John Harris
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 13:31, 6 lip 2010 Dracon (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Dracon (Dyskusja | wkład) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{grafr|jharris.jpg}} | {{grafr|jharris.jpg}} | ||
- | Zasłużony dla 8-bitowego Atari programista ze Stanów Zjednoczonych. Tworzył prawie od początku | + | Zasłużony dla 8-bitowego Atari programista ze Stanów Zjednoczonych. Tworzył prawie od początku istnienia tego komputera. Na koncie ma zarówno gry (np. [[Alley Cat]], Frogger, JawBreaker, Mouskattack), jak i całkiem udane programy użytkowe (asembler [[MAE]] i edytor graficzny [[GED]]), które jednakże nie grzeszyły przystępnym interfejsem użytkownika. John Harris pracował m.in. w Sierra On-Line oraz Blythe Valley Software. Tworzy(ł) również na komputerze IBM PC (np. algorytmy A.I. w "Quest for Glory V") oraz na konsoli Game Boy Color. |
- | istnienia tego komputera. Na koncie ma zarówno gry (np. [[Alley Cat]], Frogger, JawBreaker, Mouskattack), jak i całkiem udane programy użytkowe (asembler [[MAE]] i edytor graficzny [[GED]]), które jednakże nie grzeszyły przystępnym interfejsem użytkownika. John Harris oracował m.in. w Sierra On-Line oraz Blythe Valley Software. Tworzy(ł) również na komputerze IBM PC (np. algorytmy A.I. w "Quest for Glory V") oraz na konsolce Game Boy Color. | + | |
- | + | == Linki== | |
- | Linki: | + | * [http://www.atarimania.com/list_games_atari-400-800-xl-xe-harris-john_team_547_8_G.html John Harris w ATARIMANII] |
- | * [http://www.atarimania.de/lst_soft-MENU-8-TYPE_CODE-G-PRG_ID-547.html John Harris w ATARIMANII] | + | |
[[category: Ludzie]] | [[category: Ludzie]] |
Aktualna wersja
Zasłużony dla 8-bitowego Atari programista ze Stanów Zjednoczonych. Tworzył prawie od początku istnienia tego komputera. Na koncie ma zarówno gry (np. Alley Cat, Frogger, JawBreaker, Mouskattack), jak i całkiem udane programy użytkowe (asembler MAE i edytor graficzny GED), które jednakże nie grzeszyły przystępnym interfejsem użytkownika. John Harris pracował m.in. w Sierra On-Line oraz Blythe Valley Software. Tworzy(ł) również na komputerze IBM PC (np. algorytmy A.I. w "Quest for Glory V") oraz na konsoli Game Boy Color.
[Edytuj]