Spy Master
From Atariki
(Różnice między wersjami)
Wersja z dnia 00:44, 30 cze 2006 Mikey (Dyskusja | wkład) ← Previous diff |
Aktualna wersja Mono (Dyskusja | wkład) (ksywa michala brzezickiego) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | Bardzo rozbudowana (prawie 60k kodu i danych) gra przygodowa typu 'znajdz i zanies' Gracz wciela sie w agenta specjalnego, penetrujacego podziemia wielkiego bunkra blizej nieokreslonej organizacji, planujacej zaglade swiata.... Zadaniem gracza jest znalezc superkomputer i zainfekowac go wirusem. | + | Autorzy: |
+ | * Dariusz Żołna (De Jet) - programowanie, grafika | ||
+ | * Michał Brzezicki (Caruso) - muzyka | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Bardzo rozbudowana (prawie 60 kB kodu i danych) gra labiryntowa typu ''znajdź i zanieś''. Gracz wciela sie w agenta specjalnego, penetrujacego podziemia wielkiego bunkra bliżej nieokreślonej organizacji, planującej zagładę świata.... Zadaniem gracza jest znaleźć superkomputer wroga i zainfekować go wirusem. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Ciekawostki: | ||
+ | *przed wydaniem tej gry autor puścił w obieg "Spy Master Demo" zachęcające i promujące jego komercyjne dzieło | ||
+ | *pierwotnie wydana na rynek gra miała pewne dokuczliwe błędy, uniemożliwiające jej dokończnie (patrz: [[Uszkodzone gry]]). Wydawca zauważył to po fakcie ale przygotował poprawioną wersję | ||
+ | * SPY MASTER zawiera w sobie kilka mniejszych, prostych gier, dostępnych w momencie 'zalogowania' do komputera w grze. | ||
+ | * Komendy Spy Dos'a według instrukcji: | ||
+ | **DIR FLOP - katalog dyskietki niesionej przez Johna. Jeżeli niesie on kilka dyskietek, będzie to katalog pierwszej z nich, w kolejności umiejscowienia w kieszeni. | ||
+ | **DIR HARD - katalog twardego dysku. | ||
+ | **COPY filename - skopiowanie pliku z dyskietki na twardy dysk. Jest to konieczne, gdyż programy można uruchomić tylko z "twardziela"; filename to oczywiście nazwa pliku do skopiowania. | ||
+ | **EXIT - wyłączenie terminala i powrót do normalnej gry. | ||
+ | **Każde inne polecenie traktowane jest jako próba uruchomienia programu o podanej nazwie. Na dyskietkach znaleźć można program o nazwie CODE. Jego uruchomienie powoduje dołączenie nowych kodów do listy. Kody potrzebne są do otwarcia sejfów. Program TABLE wyświetla tablice kodów. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | Linki: | ||
+ | *[http://mapy.atari8.info/s-z/spymaster.png mapa do gry] | ||
- | Autorzy: Dariusz Zolna, Michal Brzezicki | ||
{{stub}} | {{stub}} | ||
- | [[Kategoria: Gry]] | + | [[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]] |
+ | [[Kategoria:Gry labiryntowe]] | ||
+ | [[Kategoria:Gry zręcznościowe]] | ||
+ | [[Kategoria:Polskie gry]] |
Aktualna wersja
Autorzy:
- Dariusz Żołna (De Jet) - programowanie, grafika
- Michał Brzezicki (Caruso) - muzyka
Bardzo rozbudowana (prawie 60 kB kodu i danych) gra labiryntowa typu znajdź i zanieś. Gracz wciela sie w agenta specjalnego, penetrujacego podziemia wielkiego bunkra bliżej nieokreślonej organizacji, planującej zagładę świata.... Zadaniem gracza jest znaleźć superkomputer wroga i zainfekować go wirusem.
Ciekawostki:
- przed wydaniem tej gry autor puścił w obieg "Spy Master Demo" zachęcające i promujące jego komercyjne dzieło
- pierwotnie wydana na rynek gra miała pewne dokuczliwe błędy, uniemożliwiające jej dokończnie (patrz: Uszkodzone gry). Wydawca zauważył to po fakcie ale przygotował poprawioną wersję
- SPY MASTER zawiera w sobie kilka mniejszych, prostych gier, dostępnych w momencie 'zalogowania' do komputera w grze.
- Komendy Spy Dos'a według instrukcji:
- DIR FLOP - katalog dyskietki niesionej przez Johna. Jeżeli niesie on kilka dyskietek, będzie to katalog pierwszej z nich, w kolejności umiejscowienia w kieszeni.
- DIR HARD - katalog twardego dysku.
- COPY filename - skopiowanie pliku z dyskietki na twardy dysk. Jest to konieczne, gdyż programy można uruchomić tylko z "twardziela"; filename to oczywiście nazwa pliku do skopiowania.
- EXIT - wyłączenie terminala i powrót do normalnej gry.
- Każde inne polecenie traktowane jest jako próba uruchomienia programu o podanej nazwie. Na dyskietkach znaleźć można program o nazwie CODE. Jego uruchomienie powoduje dołączenie nowych kodów do listy. Kody potrzebne są do otwarcia sejfów. Program TABLE wyświetla tablice kodów.
Linki:
Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.