Spy Master

From Atariki

(Różnice między wersjami)
Jump to: navigation, search
Wersja z dnia 00:44, 30 cze 2006
Mikey (Dyskusja | wkład)

← Previous diff
Aktualna wersja
Mono (Dyskusja | wkład)
(ksywa michala brzezickiego)
Linia 1: Linia 1:
-Bardzo rozbudowana (prawie 60k kodu i danych) gra przygodowa typu 'znajdz i zanies' Gracz wciela sie w agenta specjalnego, penetrujacego podziemia wielkiego bunkra blizej nieokreslonej organizacji, planujacej zaglade swiata.... Zadaniem gracza jest znalezc superkomputer i zainfekowac go wirusem. +Autorzy:
 +* Dariusz Żołna (De Jet) - programowanie, grafika
 +* Michał Brzezicki (Caruso) - muzyka
 + 
 + 
 +Bardzo rozbudowana (prawie 60 kB kodu i danych) gra labiryntowa typu ''znajdź i zanieś''. Gracz wciela sie w agenta specjalnego, penetrujacego podziemia wielkiego bunkra bliżej nieokreślonej organizacji, planującej zagładę świata.... Zadaniem gracza jest znaleźć superkomputer wroga i zainfekować go wirusem.
 + 
 + 
 +Ciekawostki:
 +*przed wydaniem tej gry autor puścił w obieg "Spy Master Demo" zachęcające i promujące jego komercyjne dzieło
 +*pierwotnie wydana na rynek gra miała pewne dokuczliwe błędy, uniemożliwiające jej dokończnie (patrz: [[Uszkodzone gry]]). Wydawca zauważył to po fakcie ale przygotował poprawioną wersję
 +* SPY MASTER zawiera w sobie kilka mniejszych, prostych gier, dostępnych w momencie 'zalogowania' do komputera w grze.
 +* Komendy Spy Dos'a według instrukcji:
 +**DIR FLOP - katalog dyskietki niesionej przez Johna. Jeżeli niesie on kilka dyskietek, będzie to katalog pierwszej z nich, w kolejności umiejscowienia w kieszeni.
 +**DIR HARD - katalog twardego dysku.
 +**COPY filename - skopiowanie pliku z dyskietki na twardy dysk. Jest to konieczne, gdyż programy można uruchomić tylko z "twardziela"; filename to oczywiście nazwa pliku do skopiowania.
 +**EXIT - wyłączenie terminala i powrót do normalnej gry.
 +**Każde inne polecenie traktowane jest jako próba uruchomienia programu o podanej nazwie. Na dyskietkach znaleźć można program o nazwie CODE. Jego uruchomienie powoduje dołączenie nowych kodów do listy. Kody potrzebne są do otwarcia sejfów. Program TABLE wyświetla tablice kodów.
 + 
 + 
 + 
 +Linki:
 +*[http://mapy.atari8.info/s-z/spymaster.png mapa do gry]
-Autorzy: Dariusz Zolna, Michal Brzezicki 
{{stub}} {{stub}}
-[[Kategoria: Gry]]+[[Kategoria:Gry dla Atari 8-bit]]
 +[[Kategoria:Gry labiryntowe]]
 +[[Kategoria:Gry zręcznościowe]]
 +[[Kategoria:Polskie gry]]

Aktualna wersja

Autorzy:

  • Dariusz Żołna (De Jet) - programowanie, grafika
  • Michał Brzezicki (Caruso) - muzyka


Bardzo rozbudowana (prawie 60 kB kodu i danych) gra labiryntowa typu znajdź i zanieś. Gracz wciela sie w agenta specjalnego, penetrujacego podziemia wielkiego bunkra bliżej nieokreślonej organizacji, planującej zagładę świata.... Zadaniem gracza jest znaleźć superkomputer wroga i zainfekować go wirusem.


Ciekawostki:

  • przed wydaniem tej gry autor puścił w obieg "Spy Master Demo" zachęcające i promujące jego komercyjne dzieło
  • pierwotnie wydana na rynek gra miała pewne dokuczliwe błędy, uniemożliwiające jej dokończnie (patrz: Uszkodzone gry). Wydawca zauważył to po fakcie ale przygotował poprawioną wersję
  • SPY MASTER zawiera w sobie kilka mniejszych, prostych gier, dostępnych w momencie 'zalogowania' do komputera w grze.
  • Komendy Spy Dos'a według instrukcji:
    • DIR FLOP - katalog dyskietki niesionej przez Johna. Jeżeli niesie on kilka dyskietek, będzie to katalog pierwszej z nich, w kolejności umiejscowienia w kieszeni.
    • DIR HARD - katalog twardego dysku.
    • COPY filename - skopiowanie pliku z dyskietki na twardy dysk. Jest to konieczne, gdyż programy można uruchomić tylko z "twardziela"; filename to oczywiście nazwa pliku do skopiowania.
    • EXIT - wyłączenie terminala i powrót do normalnej gry.
    • Każde inne polecenie traktowane jest jako próba uruchomienia programu o podanej nazwie. Na dyskietkach znaleźć można program o nazwie CODE. Jego uruchomienie powoduje dołączenie nowych kodów do listy. Kody potrzebne są do otwarcia sejfów. Program TABLE wyświetla tablice kodów.


Linki:



Ten artykuł to tylko zalążek. Możesz pomóc rozwojowi Atariki poprzez rozszerzenie go o więcej informacji.

Personal tools